Martinus.cz láká na Den nepřečtených knih

26. 8. 2016 | Petr Michl
Určitě máte doma nějakou (po)zapomenutou knihu, která se k vám dostala v nesprávný čas, a proto jste se do ní ještě nepustili. Přesně z toho důvodu Martinus.cz vytvořil Den nepřečtených knih, který nastane už 31. srpna. Právě na takové knihy pro něj ve videích vzpomínají Martin Veselovský, Jaroslav Rudiš nebo Radka Třeštíková.



Knihkupectví Martinus.cz vyniká v aktivacích, které lidem připomínají, že by měli vzít knihu do ruky. Důkazem toho je i Den nepřečtených knih, který vymysleli už v roce 2011. Za vznikem svátku stálo zjištění, že až 27 % knih v našich knihovnách tvoří nepřečtené knihy. 31. srpen je tak dnem, kdy je čas si to uvědomit a nějaký nepřečtený titul vzít do ruky. Každý rok provází Den nepřečtených knih taky nějaké téma – předloni šlo o povinnou četbu, vloni o to, jak v uspěchaném životním stylu najít více času na čtení.

Letošním ročník má připomínat (po)zapomenuté knihy, které se k vám dostaly v nesprávný čas, ale určitě v nich čeká nějaké moudro, poučení nebo pobavení a vy byste jim proto měli dát druhou šanci. Právě o takových svazcích mluví pro Martinus.cz i řada osobností. O tom, jaká kniha jim málem utekla a proč jsou rádi, že ji nakonec přečetli, vypráví ve videích třeba novinář Martin Veselovský, spisovatelka Radka Třeštíková, herec a režisér Jakub Kohák nebo spisovatel Jaroslav Rudiš.

Martin Veselovský představil knihu Průvodce protektorátní Prahou.
 

Ladislav Zibura dlouho odkládal dočtení knihy Johna Steinbecka, Hrozny Hněvu. nebavila ho její první půlka, takže se jí prokousával rok a půl, ale stálo to za to.

Jakub Kohák je známý spíš svou láskou k fotbalu než ke knihám. Dokazuje to i ve videu, kde představuje knihu Starý trenér vzpomíná od Jaroslava Seiferta. Na rozdíl od ostatních osobností se k ní ještě nedostal. Snad to stihne už 31. srpna.

Tipy dalších osobností najdete na microsite Den nepřečtených knih.

Kam dál?

Dostat sms s přáním všeho nejlepšího do nového roku od Drákuly, Voldemorta nebo zlého vlka, co sežral babičku i Karkulku — to se vám mohlo poštěstit díky jiné kampani Martinusu. Podívejte se na více podrobností v článku Nejlepší PF? Zázračný telefon potěšil Sněhovou královnu i Drákulu.



Můžete si ale připomenout i jeho další výtečné marketingové akce, třeba knižní šifru nebo vánoční poukazy darující čas na čtení.


Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.