McDonaldu stoupl v posledním kvartálu zisk o dvě procenta

25. 1. 2011 | KER
Úprava produktového mixu se McDonaldu vyplatila. Větší orientace na levnější chuťovky, uvedení nových sendvičů a rozvoj kavárenských provozoven zajistil největšímu řetězci s rychlým občerstvením nárůst zisku v posledním čtvrtletí loňského roku o dvě procenta na zhruba 22,1 miliardy korun. Tržby se v posledních třech měsících zvýšily dokonce o čtyři procenta v USA a pět procent v celém světě, na čemž má zásluhu hlavně růst McDonaldu v Asii.

Provozovna McD, zdroj:archiv

Úprava produktového mixu se McDonaldu vyplatila. Větší orientace na levnější chuťovky, uvedení nových sendvičů a rozvoj kavárenských provozoven zajistil největšímu řetězci s rychlým občerstvením nárůst zisku v posledním čtvrtletí loňského roku o dvě procenta na zhruba 22,1 miliardy korun. Tržby se v posledních třech měsících zvýšily dokonce o čtyři procenta v USA a pět procent v celém světě, na čemž má zásluhu hlavně růst McDonaldu v Asii.

Vydělané peníze se však na kontě firmy dlouho neohřejí. Generální ředitel Jim Skinner předpokládá, že v letošním roce dojde k rozsáhlým investicím do rebrandingu a výstavby zhruba 1100 nových restaurací. Určitou částku pravděpodobně spolkne také vývoj zcela nového formátu "salad baru" - tedy rychlého občerstvení, v jehož nabídce budou především lehké a dietní pokrmy, zejména zeleninové saláty.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.