Nejoblíbenější reklamou letošního Super Bowlu byl spot Snickersu od BBDO
                8. 2. 2010
                | ILE
              
              Vítězem ankety o nejlepší spot večera, která se každoročně pořádá po ukončení Super Bowlu, se stal spot od společnosti BBDO, který byl vytvořen pro produkt Snickers. Ten uspěl s velmi vysokým ratingem 8.68 bodů z deseti. V těsném závěsu se pak umístil spot společnosti Doritos, třetí místo pak produkt Bud Light House.
              | 
 | 
| Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu | 
Vítězem ankety o nejlepší spot večera, která se každoročně pořádá po ukončení Super Bowlu, se stal spot od společnosti BBDO, který byl vytvořen pro produkt Snickers. Ten uspěl s velmi vysokým ratingem 8.68 bodů z deseti. Spot pracuje s jednoduchým sdělením - když jsi hladový, nejsi ve své kůži. Tyčinka Snickers by to ovšem měla zlepšit. V těsném závěsu se pak umístil spot společnosti Doritos, třetí místo pak produkt Bud Light House.
Uvedné spoty si můžete prohlédnout níže:
Štítky dokumentu: YouTube 
              

 
                         
                       
                         
 
 
