PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • YouTube
Marketing Journal
Kreativní reklama YouTube

2022 YouTube Ads Leaderboard: žebříček 10 nejzábavnějších reklam loňského roku na YouTube ovládl McDonald’s

Instagram Kampaně na sociálních sítích Reportáže YouTube

Andrea Voříšková na Czech Internet Forum: Na co si dát při práci s influencery vždy pozor

Virální marketing YouTube

Zemřel král virálního marketingu Ken Block. Spoluzakladatel DC Shoes nepřežil nehodu sněžného skútru

Kampaně na sociálních sítích YouTube

Uber dává slovo nejodvážnějším ukrajinským řidičům

Facebook Google LinkedIn Twitter

Bude platit Meta a Google za přebírání vydavatelského obsahu? Schválení autorského zákona k tomu otevírá cestu

Kreativní reklama YouTube

Volvo oslavuje práskání s dveřmi. V nové kampani jej značka dokonce zhudebnila

E-Commerce Facebook YouTube

Live shopping tak netáhne. Facebook s ním končí

Google YouTube

Rusko varuje Google, aby zastavil 'protiruské' reklamy na YouTube

Apple Facebook Google Mobilní aplikace

Big Tech versus Putin. Velcí hráči se s pomocí Ukrajině nepředřou

YouTube

Toto je 10 nejlépe vydělávajících youtuberů světa za rok 2021

TikTok YouTube

YouTube začíná odměňovat tvůrce Shorts i v České republice

Facebook Instagram Kampaně na sociálních sítích LinkedIn

Důvěřujeme (stále) influencerům? Studie odhalila, že nejvíce se jim věří na Instagramu

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Velký průvodce formáty pro rok 2021. Zjistěte, jak se správně vejít na sociální sítě
Velký průvodce formáty pro rok 2020. Zjistěte, jak se správně vejít na sociální sítě
Marketing Journal Podcast: Rozhovor s Jindřichem Fáborským o tom, jak se stát moto influencerem
Škola vychytralého influencer marketingu: Burger King ‚zneužil' Caseyho Neistata
Česká pošta začala s YouTube kanálem. Přibližuje se mladým žlutým afrem
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.