Nike představil první tříminutovou TV reklamu v ČR

20. 5. 2010 | TAM
22.5. dojde k launchi kampaně Nike k mistrovství světa ve fotbale v Jihoafriceké republice. Společnost Nike pro podporu této příležitosti zvolila pro ČR netradiční formát - tříminutový reklamní spot. Tato délka totiž bude v České republice použita poprvé. Na 35. setkání Franchise klubu to oznámil zástupce společnosti Štěpán Svoboda.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.nike.com

22.5. dojde k launchi kampaně Nike k mistrovství světa ve fotbale v Jihoafriceké republice. Společnost Nike pro podporu této příležitosti zvolila pro ČR netradiční formát - tříminutový reklamní spot. Tato délka totiž bude v České republice použita poprvé. Na 35. setkání Franchise klubu to oznámil zástupce společnosti Štěpán Svoboda.
Spot bude široké veřejnosti představen v reklamní pauze finále Ligy mistrů, které bude vysílat Česká televize. Svoboda potvrdil, že získání tří minut ze zákonem omezeného reklamního času bylo komplikované, avšak úspěšné. Čeští diváci tak budou mít šanci shlédnout klip v mutaci pro Českou a Slovenskou republiku.
Podpora mistrovství světa ve fotbale v JAR bude největší kampaní ve fotbalovém segmentu, kterou Nike doposud zrealizovala. Jejím unikem je navíc přesná globální synchronizace, uvedl Svoboda.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.