Noc mezi žraloky: pařížské akvárium Cinéaqua nabídne historicky první podvodní ubytování přes Airbnb

1. 4. 2016 | Petr Michl
Kdepak ovečky. Ti, co nemůžou usnout, budou počítat žraloky.



Kdepak ovečky. Ti, co nemůžou usnout, budou počítat žraloky. Platforma Airbnb zaměřená na zprostředkování ubytování mimo klasická hotelová zařízení zařadila tento týden do svého systému další z tak trochu bláznivých nabídek. Tři výherci soutěže si budou moci ve dnech 11., 12. a 13. dubna exkluzivně pronajmout pokoj, který je ponořený v desetimetrové hloubce veřejného akvária L'Aquarium de Paris ve Francii. Na výherce čeká nevšední zážitek v podobě božského ticha a díky transparentním stěnám i možnost výhledu na 35 sousedících žraloků.

Podvodní ložnice je umístěna v desetimetrové hloubce akvária, které pojme až tři miliony litrů vody. Stěny ložnice jsou transparentní a poskytnou 360 stupňový výhled. Jak si ho můžete užít? Stačí zajít na stránku s nabídkou na Airbnb a podat ty nejlepší důvody k tomu, abyste strávili noc mezi žraloky právě vy.  

Průvodcem a hostitelem tohoto nevšedního zážitku bude Fred Buyle, fotograf, ochránce přírody a především světový rekordman ve freedivingu. Výherci a jejich hosté se mohou těšit i na soukromou večeři ve společnosti kolem plujících žraloků.

„Ať už žraloky milujete, nebo z nich máte fobii, nebude to pro vás jen nezapomenutelný zážitek, tato zkušenost může zásadně ovlivnit váš vztah k těmto úžasným zvířatům jednou pro vždy.“ komentuje nabídku výjimečného přespání generální ředitel Airbnb pro oblast EMEA, Olivier Grémillon.  

Žraloci patří (snad i neprávem) mezi nejobávanější predátory na světě. S větší pravděpodobností však zemřete při pořizování selfie, než že vás v oceánu napadne žralok. Výherci soutěže tak dostanou šanci dostat se blíž k těmto omračujícím zvířatům a ocenit tak jejich sílu a krásu.







Od Airbnb jde již o několikátý PR stunt. Před několika týdny se pak objevila mimořná nabídka v Česku, kdy pronajímal moderátor Jan Kraus červený gauč ze své talkshow.

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: