Nově jsou k dostání 3. aktualizovaná vydání publikací Jak dělat reklamu a Umění prodávat

24. 11. 2010 | TMJ
Grada představila 3. aktualizovaná vydání publikací Jak dělat reklamu od tandemu Vysekalová - Mikeš a Umění prodávat od Aleny Filipové, tedy čtenáři velmi oblíbených publikací, které by měl znát každý český marketér. Obě publikace se svému tématu věnují komplexně a skvěle poslouží jak k úvodu do problematiky, tak rozšíření svých vědomostí.

Grada představila 3. aktualizovaná vydání publikací Jak dělat reklamu od tandemu Vysekalová - Mikeš a Umění prodávat od Aleny Filipové, tedy čtenáři velmi oblíbených publikací, které by měl znát každý český marketér. Obě publikace se svému tématu věnují komplexně a skvěle poslouží jak k úvodu do problematiky, tak rozšíření svých vědomostí. Obě knihy se navíc mohou snadno stát praktickou příručkou pro každodenní použití. Obě vydání prošla aktualizací a doplněním svého obsahu o nejnovější informace a obstojí tedy i v době, kdy se český marketing posunul zase o hodný kus kupředu.

Více v anotacích u jednotlivých titulů:


Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří: Reklama (Jak dělat reklamu, 3. aktualizované vydání)

ISBN: 978-80-247-3492-7
počet stran: 208
formát: B5
vazba: V2
prodejní cena: 249 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s.

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak "krok za krokem" připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu "správnou" reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

 

Alena Filipová: Umění prodávat (3. aktualizované vydání)

autor: Filipová Alena
ISBN: 978-80-247-3511-5
počet stran: 208
formát: B5
vazba: V2
prodejní cena: 249 Kč
vydala: Grada Publishing, a.s

Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání. Zjistíte, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Díky testům a úlohám zaměřeným na sebepoznání se dozvíte i něco o sobě a svých schopnostech. Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.