Novinky na LinkedInu: usnadnění hledání práce i konec komolení jmen

9. 7. 2020 | Petr Michl
Máloco nás podráždí tolik, jako když nám někdo komolí nebo plete jméno. Na LinkedIn nyní můžete namluvit jeho výslovnost. LinkedIn zároveň přidává fotorámeček #OpenToWork a další funkce pro snazší nalezení práce.
31% firem v ČR plánuje zvýšit investice do sociálních médií. 1
  • Jak tvořit atraktivní obsah?
  • Jak zaujmout v sociálních médiích?
  • Jak zesilovat vliv u zákazníků?
  • Jak využívat ambasadory značky?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: PR Klub: 5/2020

LinkedIn reaguje na dobu, kdy se v mnoha částech světa ocitají lidé bez práce. Sociální síť pro profesionály přichází s fotorámečkem #OpenToWork, který viditelně signalizuje, že uživatel hledá nové uplatnění. 

Jasné vizuální odlišení může ihned napovědět dostupnost HR specialistům, kteří se například budou probírat seznamy potenciálních pracovníků jen na úrovni náhledů profilů.


Zdroj: SocialMediaToday.com

 

Není to ale jen o rámečku. Když kliknete na  „Open-To Work", dostanete se do nastavení, kde se vás LinkedIn zeptá na to, pro jaký typ práce jste otevření. Přičemž nejlepší je vypsat role, které by vás zajímaly a pod kterými HR specialisté hledají nové zaměstnance (např. PR manager, graphic designer, PPC specialist)

Zároveň je možné i zdůraznit, jestli hledáte práci na plný, poloviční úvazek, nebo třeba jen na dálku.

Reakce a nabídka pomoci 

Na další novince jde krásně ukázat, jak lze zpětnou vazbu zapracovat do nových funkcí. Jeden z uživatelů Omar Abedin položil CEO LinkedInu, Jeffu Weinerovi, dotaz na udržitelnost stávajícího „emočního záběru” Reakcí. Dle něj je těžké dávat srdíčka nebo lajky třeba na příspěvky o tom, že kolega podlehl Covid-19. 


Zdroj: SocialMediaToday.com

Výsledkem je, že nyní je dispozici i reakce „Support”, tedy „Podpora” symbolizovaná doslova srdcem na dlani. Jde svým způsobem o následování Facebooku, který do portfolia svých Reakcí připojil „Care” pro vyjádření toho, že vám na něčem záleží.

LinkedIn také přidal u příspěvků možnost „Offer Help” (Nabídnout pomoc). Jde o zviditelnění toho, že jste ochotni nabídnout svou nezištnou pomoc. LinkedIn i připravil několik kategorií, například kariérní koučování, představení (dalším kontaktům) nebo dobrovolnickou práci. 


Zdroj: SocialMediaToday.com 

LinkedIn zároveň radí, abyste napsali příspěvek nabízející pomoc doplněný o hashtag #OfferingHelp. Případní zájemci o pomoc pak vaši nabídku snadněji najdou. 

Pomožte lidem používat správnou výslovnost vašeho jména

A na závěr něco sobečtějšího. Máloco nás podráždí tolik, jako když nám někdo komolí nebo plete jméno. Výslovnost ovšem může být, obzvláště pro cizince, objektivně těžká. LinkedIn nově umožňuje nahrát až 10 vteřinové audio, kde výslovnost svého slova sami předvete.

Zatím to jde jen v mobilních aplikacích LinkedInu na iOS a Androidu, nikoliv na desktopu. Vložení výslovnosti je intuitivní u úpravy profilu, návod naleznete případně zde. Autor tohoto textu si to sám vyzkoušel. Zvuk spustíte kliknutím na symbol reproduktoru vedle jména. 

Mimo zjevné výhody snížení rizika, že vám bude někdo jméno, komolit, může být kladem už jen to, že někdo uslyší vaše jméno. A navíc můžete i přidat trochu své osobnosti, námi oblíbený Mark Ritson dokázal například využít limit 10 vteřin na maximum.

Štítky dokumentu: LinkedIn
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.