LinkedIn minimalizuje u příspěvků foto náhledy linků. Cesta k původní velikosti ovšem existuje…

3. 6. 2024 | Petr Michl
LinkedIn zmenšuje atraktivitu příspěvků, které by mohly uživatele vést mimo jeho hranice. Původní velikost náhledů je k dispozici jen motivovaným uživatelům, co jsou ochotni udělat krok navíc.

Už několik týdnů to na LinkedInu můžete vídat, respektive k vidění je to poměrně obtížně. Mluvíme o foto náhledech odkazů na stránky třetích stran sdílených ve feedu sociální sítě pro profesionály.


Zdroj: Petr Michl / LinkedIn

Některé linky ovšem zůstávají s původním, značně větším náhledem. Co rozhoduje o tom, jaký typ náhledu je uživateli k dispozici?

Jde o jednu ze změň, které LinkedIn ohlásil před 2 měsíci. Tehdy na svém blogu vysvětloval:

„Abychom pomohli členům zůstat na LinkedIn a zapojit se do jedinečných komentářů, zjednodušujeme náš kanál změnou velikosti obrázku a náhledu odkazu na článek třetí strany u organických příspěvků a sponzorovaného obsahu. Když se z organického příspěvku stane reklama Sponzorovaného obsahu, malý náhledový obrázek miniatury zobrazený v organickém příspěvku se změní na obrázek o minimálních rozměrech 360 x 640 pixelů a maximálních 2430 x 4320 pixelů."



Zdroj: LinkedIn

LinkedIn není rozhodně první ze sociálních médií. Snížení náhledů linků „vedoucích ven“ zažili loni v říjnu uživatelé X. V uvedené citaci LinkedIn nicméně touhu vydělat si potenciálně více a snížit pravděpodobnost odchodu uživatelů mimo jeho platformu maskuje falešným altruismem. Mnoho uživatelů sdílejících linky tak bude ještě častěji využívat taktiku využití foto příspěvku s tím, že samotný odkaz přidají až do komentáře.

 

 
Štítky dokumentu: LinkedIn

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: