Oreo vítá mimozemšťany 'sušenkou' vysekanou do pole obilí

8. 6. 2021 | Petr Michl, Aneta Birnerová
Vláda USA se chystá odtajnit, co ví o UFO. Mistři real-time marketingu z Oreo neváhali a chystají se na přivítání mimozemšťanů: jako přistávací dráhu vysekali obří sušenku Oreo v obilí a mají pro ně i speciální uvítací limitovanou edici.

Propagace sušenek Oreo je vyhlášená schopností rychle reagovat na aktuální události a její strůjci se nechtějí nechat zahanbit ani tváří v tvář mimozemské civilizaci. Americká vláda se na konci června chystá odtajnit zprávu o pozorování UFO a sušenková real-time marketingová mašina se rozjela naplno a zdá se, že umí sekat. V poli obilí v americké státě Kansas se objevila vysekaná sušenka Oreo. Má jít o symbol usmíření nabízený mimozemšťanům.

V jeho středu je lednička s příchutí sušenek nazvanou Double Stuff a plnotučným mlékem — jde o kombinaci, jež jako vhodnou k reprezentaci naší planety vesmírným návštěvníkům doporučili Oreo fanoušci. K tomuto PR stuntu bylo natočené i video se zástupci značky Jamiem a Robertem, kteří mají za úkol navázat s mimozemšťany spojení.

 

Kampaň Oreo v režii agentury The Community není jen pouhým PR stuntem pro vyvolání mediální pozornosti, ale má i svou aktivační složku. Lidé si mohou zakoupit speciální „uvítací balíček“ nazvaný The Offering, které mohou použít na přivítání „ufonů“.

The Offering znamená v překladu „dar“ nebo také v bibličtějším smyslu slova „oběť“ (předkládanou bohu). Význam speciální mimozemské edice si interpretujeme ve smyslu: „Toto je ta nejchutnější věc, co tu máme. Vezměte si sušenku Oreo, prosím nejezte nás." Oreo ji nabízí v omezeném množství kusů zdarma a na jejím obalu naleznete slova: „Not for sale. Totally for sharing(„Ne na prodej. Pouze ke sdílení“) a „Bringing all lifeforms together(„Sbližuje všechny formy života“).  

Doufejme, že to bude případným mimozemským návštěvníkům stačit. I kdyby nepřiletěli, Oreo bude už navždy značkou sušenek, co se snažila zachránit svět.

Příprava na apokalypsu

Oreo jako ochránce hodnot drahých naší planetě vystupovalo už loni. 2. listopadu se k Zemi řítil obrovský asteroid. K potenciální srážce mohlo dojít 2. listopadu. Přestože podle NASA byla pravděpodobnost kolize maximálně pouhých 0,4 %, lidé se obávali… o sušenky Oreo.

Tedy strachoval se někdo na Twitteru, kdo přišel s ironickou otázkou: „Kdyby přišla Apokalypsa, kdo zachrání Orea?” Značka ale tyto obavy vzala vážně a vybudovala pro oblíbené sušenky globální úložiště na norském souostroví Špicberky. My jsme tak získali příležitost stát se svědky posunutí hranic marketingu na sociálních sítích… až za polární kruh.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.