Osmý CopyCamp proběhne v prosinci. O přesazích promluví Ilinčev, Mužíková nebo Bělský

15. 11. 2017 | Petr Michl
Jak „být jako Alza“ (Ondřej Bělský), jak je kritické myšlení důležité pro business (Petr Ludwig), jak nakopnout firemní Instagram (Michal Kotek) nebo jaký má vliv písma a grafiky na konverze — letošní ročník CopyCampu bude tak praktický a „how to“, až se vám z toho protočí mozkové závity.

Mušketýrské zvolání „Jeden za všechny, všichni za jednoho“ je podtitutem v pořadí už 8. ročníku konference CopyCamp. Ta proběhne 8. prosince 2017 v KZ Domovina v Praze. „Cílem je ukázat, jak důležité jsou v obsahovém marketingu přesahy i do jiných specializací,“ vysvětluje hlavní myšlenku konference Monika Kubešová z agentury H1.cz, která konferenci pořádá.

„Dobrý copywriter se neomezuje jen na psaní, ale má velmi dobré povědomí o SEO, ví, že by měl obsah vyhodnocovat, velmi často také spravuje sociální sítě,“ říká Monika Kubešová. „Na přirozené propojování disciplín tak klademe důraz nejen v každodenním agenturním fungování, ale chceme ho zdůraznit i na CopyCampu.“

Mezi tématy přednášek se tak objeví téma blogování a jeho širší kontext. Lucie Štěrbová z H1.cz popíše, jak se dá firemní blog vytěžit z pohledu SEO a jak ho případně využít jako alternativu k placeným PR článkům. Analytik Mirek Pecka pak propojí svět copywritingu s analytikou a vyhodnocováním. UX expert Ondřej Ilinčev popíše vliv písma a grafiky na konverze.

O psaní v roztěkané době, ve které je člověk od práce vyrušený v průměru každé 4 minuty, bude mluvit copywriterka Míša Mužíková. Vladimír Saur nastíní problematiku tvorby automatických textů, Ondřej Bělský, který vede SEO oddělení v Alza.cz, nabídne tipy, jak „být jako Alza“, tedy alespoň v oblasti přístupu k obsahu.

Přesah do práva, konkrétně do problematiky GDPR, která se (pro mnohé překvapivě) týká i copywriterů, nabídne advokátka Petra Dolejšová. Michal Kotek nabídne rady a tipy, jak nakopnout firemní Instagram.

Závěrečné dvě přednášky pak budou lehkým vykročením mimo copywriting a obsahový marketing. Petr Ludwig, autor bestselleru Konec prokrastinace, poví víc o tom, jak je kritické myšlení důležité pro business, a Jiří Charvát, dvojnásobný mistr ČR ve slam poetry bude v závěrečném stand-up vystoupení „pálit“ do vlastních (marketingových) řad.

Předprodej lístků na CopyCamp začal 24. října, už po týdnu byly dvě třetiny vstupenek pryč. Posledních několik desítek jich ještě zbývá, nicméně organizátoři stejně jako v předchozích ročnících předpokládají, že bude vyprodáno. Proto neváhejte s registrací

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.