Pepsi bojuje proti obezitě - do roku 2012 zmizí ze škol

22. 3. 2010 | ILE
Americká společnost Pepsi Co. hodlá do roku 2012 přehodnotit portfolio prodávaných nápojů ve většině světových škol. Nově by zde měla prodávat nápoje vhodnější pro děti a mladistvé, které nahradí současnou nabídku. I Pepsi se tak připojí k plánu Coca-Coly, jež by měl snížit počet obézních dětí v USA.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.pepsi.com

Americká společnost Pepsi Co. hodlá do roku 2012 přehodnotit portfolio prodávaných nápojů ve většině světových škol. Nově by zde měla prodávat nápoje vhodnější pro děti a mladistvé, které nahradí současnou nabídku. I Pepsi se tak připojí k plánu Coca-Coly, jež by měl snížit počet obézních dětí v USA.
A jaké produkty hodlá Pepsi nasadit na školy? V první řadě džusy Tropicana nebo řadou sportovních nápojů Gatorade. Na základních školách by se měly objevit pouze balené vody, neslazené džusy a nízkotučné mléko.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: