Peugeot nabízí let do vesmíru!

18. 5. 2011 | MiL
Automobilka Peugeot spouští reklamní kampaň kosmického věku. Hlavní výhrou online slosování je let do kosmu.

Automobilka Peugeot spouští novou reklamní kampaň doslova kosmického věku. Kampaň, která se odehrává převážně online, vyzývá lidi, aby objevili 20 vozů Peugeot 3008 Crossover ukrytých v největším 360stupňovém online panoramatickém snímku – osmdesáti giga-pixelovém panoramatickém snímku Londýna. Výherci budou zařazeni do slosování o let do kosmu. Kampaň, která stála přibližně 1 milion liber, bude inzerována také v tisku, rádiu i na plakátech.

Kampaň bude také zahrnovat vozy Peugeot 3008, které „přistanou“ na známých budovách v Londýně, Birminghamu, Manchesteru, Glagow a Bristolu. Peugeot 3008 bude zároveň shlížet ze střechy autobusu do ulic ve vybraných městech ve Velké Británii. Kampaň navrhla agentura Wand Agency a poběží až do září.

Zdroj informací a fotografie: www.marketingweek.co.uk
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: