Pinterest využívá silné módní komunity - období fashion weeků začíná

30. 8. 2013 | Bednářová Daniela

Období týdnů módy přichází. V několika světových metropolích proběhnou velké módní akce, které jsou každoročně místem i pro spoustu zajímavých reklamních počinů a netradiční využití sociálních sítí.

Pro nadcházejíci týden módy v New Yorku si virtuální nástěnka Pinterest připravila speciální stránku. Pinterest navázal partnerství s více jak stovkou různých vlivných osob a značek a ti všichni budou plnit obrázky domovskou stránku speciálního módního projektu. Samozřejmostí jsou aktualizované novinky o přehlídkách a akcích. Mezi přispívajícmi budou i velké značky, které mají na Pinterestu už řadu followerů. Například Michael Kors, Kate Spade, Elle, Huffington Post Style, Nordstorm, Oscar de la Renta a řada dalších.

Ale spíše než o aktuálních obrázcích z Fashion Weeku je celá tahle Pinterest paráda zaměřená na to, aby zaznamenávala příběhy v pozadí různých přehlídek i akce jako takové. Některé firmy se například podělí o to, kde berou inspiraci.

O nezájem ze strany uživatelů se Pinterest příliš neobává. Zná svoje uživatele a tak ví, že je mezi nimi spousta milovníků módy. Obrázky oblečení přibývají každý den v množství pohybujícím se kolem dvou milionů.

Podle Katie Garlinghouse, ředitelky marketingu na Pinterestu, bylo pro síť logické pokusit se propojit miliony módních nadšenců, značek a profesionálů, kteří se v nadcházejícím období nebudou zajímat v podstatě o nic jiného.

Pinterest tuto speciální stránku nehodlá zrušit hned, jakmile se za poslední modelkou na New Yorském Fashion Weeku otočí poslední fotograf, ale bude pokračovat i během konání evropských akcí - Fashion Weeku v Londýně, Milánu a Paříži.

Pinterest patří mezi sociální sítě, kam ještě zatím nepronikla reklama. Tvrdí, že cílí hlavně na spokojenost uživatelů a jejich dobré zapojení a zájem. Značkám, které zde spravují své nástěnky to ale příliš nevadí. I tak používají Pinterest k propagaci. Společnost Nordstrom z nejpopulárnějších obrázků dělá speciální výstavky ve svých kamenných obchoddech a společnost J.Crew zase na Pinterestu představila svoji podzimní kolekci.

 Zdroj: www.brandchannel.com

Štítky dokumentu: Pinterest
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.