Pořadatelé Marketing Festivalu spouští Digisemestr. Studentům nabídnou přes 100 hodin přednášek a propojení s českou marketingovou elitou

27. 5. 2015 | Petr Michl
Studijní program s názvem Digisemestr poskytne 250 zájemcům na 13 celodenních studijních setkáních přes 100 hodin přednášek, které se zaměří na nejdůležitější oblasti digitální marketingu.

Pořadatelé Marketing Festivalu spustí v září 2015 nový vzdělávací projekt, který nabídne studentům expertní znalosti i zákulisní vhled do reálného světa online marketingu. Studijní program s názvem Digisemestr poskytne 250 zájemcům přes 100 hodin přednášek, které se zaměří na nejdůležitější oblasti digitální marketingu. Na 13 celodenních studijních setkáních budou vyučovat přední čeští marketéři. Úspěšní studenti získají nejen absolventský certifikát, ale i možnost potkat se s profesionály z oboru a otevřít si tak cestu k zajímavým pracovním nabídkám.

Nová online marketingová škola reaguje na vzrůstající poptávku firem po mladých a talentovaných marketérech. Výukový program se snaží řešit patovou situaci, kdy firmy vyhledávají šikovné studenty s praktickou zkušeností, ale samy nemají kapacity mladé marketingové naděje vychovávat a profesionálně zaškolit. „Zaškolení in-house junior marketing specialisty trvá 3 až 6 měsíců a stojí řádově desítky tisíc korun, což je pro firmy výrazná položka v interních rozpočtech. Podle aktuálních odhadů by mohl v Česku online marketing letos zastoupit až 30 procent z celkových reklamních výdajů. Význam digitálního marketingu výrazně poroste i v následujících letech, stejně jako poptávka po mladých profesionálech,“ dodává Jindřich Fáborský, zakladatel Digisemestru. Cílem nového vzdělávacího projektu je proto zpřístupnit mladým lidem první praktický kontakt s oborem a zároveň usnadnit firmám nábor a adaptaci talentovaných nováčků.

Vzdělávací program Digisemestru studenty uvede do základních marketingových konceptů, na něž naváže praktickými tematickými bloky. Během tříměsíčního cyklu se v roli přednášejících vystřídají přední čeští profesionálové na online marketing, kteří budou se studenty intenzivně pracovat formou přednášek a individuálních konzultací. „Na rozdíl od tradičních marketingových studijních oborů a soukromých dálkových škol nahlédnou naši studenti do zákulisí a statistik reálných kampaní, které řídili sami vyučující. Nedílnou součástí Digisemestru se stanou i neformální marketingové večery, které budou pro mnohé první příležitostí k přátelskému setkání s budoucími kolegy nebo zaměstnavateli,“ doplňuje Fáborský. s tím, že při výběru lektorů i témat přednášek využije své zkušenosti s marketingovým trhem a kontakty na českou marketérskou špičku z Marketing Festivalu.  Na svém blogu pak dodává: „...budeme studentům nabízet další možnosti rozvoje znalostí – dostanou od nás seznam doporučených materiálů, ve hře je také participace v Google Marketing Challenge, přístup do testovacích účtů reklamních platforem, e-mailingových nástrojů či webových analytik.“

Do Digisemestru se budou moci přihlásit studenti středních, vyšších i vysokých škol. Zápis do studijního programu odstartuje v srpnu 2015 na oficiálních stránkách projektu. Školné bude činit 3 790 Kč a do semestru bude přijato 250 studentů. Ti získají kromě unikátních studijních materiálů i přístupy do různých aplikací, kde si budou moci zkoušet získané znalosti v praxi. Výuka bude probíhat od září do prosince 2015 každou sobotu v aule kampusu VUT v Brně, která na projektu spolupracuje.

VUT patří mezi ty univerzity, které se nebojí vytvářet kreativní, a zároveň efektivní marketingové kampaně. Rádi proto podpoříme vzdělávání mladých lidí a poskytneme Digisemestru to nejlepší přednáškové zázemí,“ vysvětluje Jitka Vanýsková, mluvčí Vysokého učení technického v Brně. Účast v Digisemestru studenti zakončí složením závěrečné zkoušky, a pokud uspějí, obdrží certifikát. Nastartování marketingové kariéry mladých talentů podpoří tým Digisemestru také doporučením a předáním osobních referencí předním tuzemským agenturám a velkým firmám.

Výukový plán Digisemestru

  • Úvod do digitálního marketingu
  • Role vyhledavačů v online marketingu a SEO
  • SEO a linkbuildingové techniky prakticky
  • PPC ve vyhledavačích + remarketing
  • PPC reklama na sociálních sítích
  • Webová analytika se zaměřením na Google Analytics
  • Webová/zákaznická analytika
  • Sociální sítě a content marketing
  • Copywriting a kreativa
  • Branding pomocí internetových nástrojů
  • E-mail marketing (teorie + praxe v MailChimpu)
  • Affiliate, mobile a video marketing
  • Techniky zvyšování konverzního poměru a úvod do UX
  • Závěrečná zkouška


Ač zápis proběhne až v srpnu. Doporučujeme zájemcům zanechat na sebe na stránkách www.digisemestr.cz email už nyní. Z dobře informovaných zdrojů víme, že už za první den tak učinil počet lidí blížící se limitu studentů. Zápis tak může být klikacím bojem a dozvědět se, kdy přesně začne, bude klíčové.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.