PPF Media považuje pilot Naše adresa za úspěšný, do dvou let ho masivně rozšíří

17. 12. 2009 | ILE
Podle informací, které na světovém novinovém kongresu WAN-IFRA přednesl Roman Gallo, ředitel pro mediální strategie PPF, připravuje společnost PPF Media, provozovatel značky Naše adresa, masivní expanzi. Do dvou let se tak má rozšířit jak počet regionů, kde vychází hyperlokální týdeníky, tak množství webů a kaváren Naše adresa café.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Podle informací, které na světovém novinovém kongresu WAN-IFRA přednesl Roman Gallo, ředitel pro mediální strategie PPF, připravuje
společnost PPF Media, provozovatel značky Naše adresa, masivní expanzi. Do dvou let se tak má rozšířit jak počet regionů, kde vychází hyperlokální týdeníky, tak množství webů a kaváren Naše adresa café.
Na stránkách WAN-IFRA se v konkrétních číslech hovoří o více než stovce regionálních týdeníků, tisícovce regionálních stránek a zhruba 90 kavárnách.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.