PR Klub vyhlásil Zlatý středník 2012

13. 9. 2012 | PeMi
11. ročník soutěže firemních publikací, on-line prezentací, newsletterů a článků Zlatý středník je vyhlášen.

PR Klub vyhlásil již 11. ročník soutěže firemních publikací, on-line prezentací, newsletterů a článků Zlatý středník. V letošním ročníku budeme hodnotit práce realizované v roce 2012. Při hodnocení opět zasednou tři poroty a to na tištěná média, elektronická média a texty, porota je nyní složenou z dvou desítek odborníků, kteří se hodnocení věnují a přibyli i nějací nováčci.

Pro soutěž jsou spuštěny nové webové stránky www.zlatystrednik.cz, kde jsou kromě informací o soutěži také přihlášky. Přihlašování do soutěže letost probíhá on-line přes web.

„Webové stránky jsme spustili především proto, aby byly informace o soutěži Zlatý středník kdykoliv k dispozici pro všechny soutěžící, zájemce o přihlášku, novináře i ostatní, které zajímá tématika firemních publikací. Soutěž Zlatý středník je jeden z hlavních projektů PR Klubu, a tak si zaslouží vlastní webovou prezentaci, kde se dozvíte o dalších aktivitách, které jsou spojeny se Zlatým středníkem a zároveň novinky z celoročního vývoje soutěže. Zlatý středník bude letos také provázet logo v inovovaném hávu, které propojuje identitu PR Klubu a původní identitu Zlatého středníku, věříme, že tím posílíme propojení značky soutěže a jejího pořadatele, PR Klubu.“ zdůvodňuje spuštění webových stránek a inovaci loga Zlatého středníku Kateřina Borovanská, předsedkyně PR Klubu a garantka projektu.

Nově je v soutěži rozdělená kategorie státní správy a to na Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry a Nejlepší noviny státní, veřejné a neziskové sféry, rozdělením kategorií jsme vyšli vstříc soutěžícím. Do soutěže je možné se přihlásit v těchto kategoriích:

  • Nejlepší interní časopis
  • Nejlepší interní noviny
  • Nejlepší B2B časopis
  • Nejlepší B2C časopis
  • Nejlepší firemní katalog
  • Nejlepší firemní profil
  • Nejlepší výroční zpráva
  • Nejlepší časopis státní, veřejné a neziskové sféry
  • Nejlepší noviny státní, veřejné a neziskové sféry
  • Nejlepší firemní on-line prezentace
  • Nelepší elektronický zpravodaj (newsletter)
  • Zlatá litera

Mimo soutěžní kategorie může porota stále udělovat zvlášní ocenění. I v letošním rošníku bude porota hodnotit ve dvou kolech, kromě kategorie Zlatá litera, kde je hodnocení dvoukolové.

 

Doporučení redakce: Podívejte se na výsledky posledního ročníku Zlatého středníku. Cenu za nejlepší B2C časopis is například odnesl pivovar Bernard.
 

Štítky dokumentu: Interní komunikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.