PR stunt: Brečící děti na palubě letadla byly odměněny potleskem

6. 5. 2016 | Petr Michl
Aerolinka jetBlue dokázala nářek dětí na palubě svého letadla změnit v rajskou hudbu. Každé ubreknutí znamenalo slevu 25 % z ceny letenky.

Brečící děti v prostředcích veřejné dopravy nepotěší, obzvláště to pak platí při dlouhých letech, kdy uplakaná chvíle povětšinou přijde i na ty nejklidnější ratolesti. Víte, kdo se přitom všem cítí úplně nejhůř? Jejich rodiče. Nový PR stunt americké aerolinky jetBlue jim jejich pozici značně ulehčuje.

Pro jeden let totiž vyhlásila speciální odměnu pro všechny cestující. Toto je poprvé, co je brečení dětí během letu výhodné. Pokaždé, když uslyšíte pláč dítěte, vrátíme vám 25 % z ceny vaší příští letenky. To znamená, že brečení 4 dětí vám přinese zpáteční  lístek zdarma," upřesnila její mechaniku na začátku letu stevardka. Reakce lidí byla poté  zcela opačná oproti běžné situaci. Nářek dítěte nebyl následován protáčením očí v sloup či nevraživými pohledy směrem k jeho rodičům, místo toho byl odměněn hromadným potleskem.

Během letu skutečně uronily slzičku více než 4 děti a všichni cestující tak obdrželi letenku zdarma. Nedá se předpokládat, že by toto byla nová plošná politika aerolinek. Je však jisté, že jetBlue si tímto gestem vysloužila pozornost. Celá akce identifikovaná hashtagem #FlyBabies je navíc svázaná se Dnem matek. Ostatně video končí doporučením: Příště se na dítě brečící hlas usmějte. Veselý Den matek."

Štítky dokumentu: Formy PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: