PR v digitální éře půjde po podstatě kvalitního obsahu

22. 8. 2016 | redakce
Hranice mezi PR a on-line marketingem se začínají stírat. Naopak nůžky toho, co musí PR manažer znát, se bleskurychle rozšiřují a trendy se pomalu nedají stíhat. Inspiraci případovými studiemi a zkušenostmi kolegů z oboru vám může nabídnout čtvrtý ročník konference PR v digitální éře.

 

Hranice mezi PR a on-line marketingem se začínají stírat. Naopak nůžky toho, co musí PR manažer znát, se bleskurychle rozšiřují a trendy se pomalu nedají stíhat. Inspiraci případovými studiemi a zkušenostmi kolegů z oboru vám může nabídnout čtvrtý ročník konference PR v digitální éře pořádaný společností TUESDAY Business Network. Proběhne již 14. září v prostorách konferenčnícho centra OKsystem.

Obsahový marketing jako součást digitálního PR

O tom, že je obsah král, jste už slyšeli. O to zvláštnější však je, že často skončí jako ustrašený králíček, kterého klient po pár měsících bez milosti zařízne. Šéfredaktor našeho Marketing Journalu a projektový manažer v agentuře Focus Agency, Petr Michl, představí v prezentaci „Proč obsahový marketing (ne)selhává“ nejčastější důvody neúspěchu, ale zároveň také cesty, jak se mu vyhnout. Ilustruje je na příkladech projektů, které uspěly, ale i na těch, kterým to nevyšlo, pěkně s důvody, proč se tak stalo.

Martin Frýdl z AC & C Public Relations pro změnu ukáže to, co je nejen v obsahovém marketingu nejdůležitější. Digitál, papír, klínové písmo nebo kouřové signály, to je dle něj úplně fuk. Jsou to jenom prostředky komunikace. Hlavní je příběh, který zaujme. Ten často aby špendlíčkem pohledal, a někdy si ho prostě musíte vytvořit. Jako v projektu ke dvaceti letům T-Mobile v ČR.

 

PR potřebuje globální gigant i mladý startup

GAFA – to je souhrnný název pro firmy (Google-Apple-Facebook-Amazon), které se vymykají všem standardům a zažitým praktikám v celé řadě oblastí. Amazon je firma, která si zakládá na tom, že je jiná. To, jak se to projevuje v PR komunikaci, prozradí  PR manažer Amazonu v ČR Karel Taschner.

Někde na opačné straně růstu firmy je oproti Amazonu český startup Frusack. Jde o kompostovatelnou alternativu k mikroténovým pytlíkům, kterou předvedly veřejnosti v dubnu 2015 dvě české studentky medicíny a v létě 2016 přišel jako produkt na trh. Adam Ondráček vám představí s tím související case study a přitom vyvrátí pět mýtů, které pohřbívají PR v digitální éře.

I ministerstvo může mít svého influencera ve světě sociálních médií

Petr Kukal pracuje na tiskovém odboru oddělení kabinetu ministra na Ministerstvu kultury ČR, k tomu je bývalý učitel a nakladatel učebnic a současný básník. Zní to jako dost nepravděpodobný kandidát na řečníka na PR konferenci, že? Z malé pravděpodobnosti však učinil jistotu jeho ostrovtip a smysl pro nadsázku, které dokáže projevit ve 140 znacích, přesněji na twitterovém účtu Ministerstva kultury.


Účastníkům konference poodhalí jeho umění zkratky. Vzhledem k tomu, že jeho přednáška bude trvat 20 minut, je informační nálož zaručena.

Kde: OKsystem
Kdy: 14. září

Prohlédněte si kompletní program a registrujte se na webu akce.

Štítky dokumentu: Formy PR Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: