Pražské ulice nabízí platformu komunitních webů

4. 7. 2016 | Petr Michl
Ulice hlavního města dostávají svou internetovou prezentaci.



Ulice hlavního města dostávají svou internetovou prezentaci. Společnost BusinessMC spouští projekt „Pražské ulice“, který zahrnuje v tuto chvíli již 34 komunitních webů významných pražských ulic, náměstí, nábřeží a dalších míst.

Projekt si klade za cíl spojit jak společnosti sídlící v daných místech, tak i občany, kteří zde bydlí, pracují, nebo tyto lokality pravidelně navštěvují a vytvořit vzájemně funkční synergie. Firmy tak budou moci vhodně vzájemně spolupracovat i oslovit přímo svoji místně nejbližší cílovou skupinu. Lidé se prostřednictvím tohoto projektu dozví, jaké kulturní, společenské nebo prodejní akce se v jejich nejbližším okolí chystají.

Jednotlivé weby mají společný design využívající styl dlaždic a menu po levé vertikální ose. Ten je společný ulicím i případně podnikům, kterým BusinessMC takto nabízí jednoduše dostupný a vizuálně atraktivní web a slibuje i vylepšení SEO těchto internetových prezentací. Má s tím zkušenosti. V  tuto chvílí stojí za 60 internetovými portály deníků obcí, měst a jejich částí.

„Naše zkušenosti z dvaceti let podnikání v oblasti internetu a internetových médií ukazují, že společnosti potřebují hledat správné skupiny zákazníků a zároveň se prokazuje síla nejrůznějších komunit. Projekt Pražské ulice spojuje obě myšlenky v jednu cestu, která je přínosem pro obě strany,“ říká Roman Kunert, zakladatel a CEO společnosti BusinessMC a jejích dceřiných projektů.

Podniky mohou získat levně responzivní web

Každá firma, která má v daném místě své sídlo, nebo má lidem z okolí co říci a projeví zájem, je do své adekvátní lokální části zapsána zdarma. Touto cestou vzniká potenciál pro oslovení lidí a základ jednotlivých komunit. „Díky těmto základním zápisům a následné indexaci ve vyhledávačích již nyní evidujeme stovky nových přístupů na stránky firem,“ konstatuje Roman Kunert. Nad to mohou společnosti oslovit své sousedy přímo, ať už krátkodobě nebo dlouhodobě, a to za náklady, které jsou pro ně skutečně dostupné. Zařazení firmy, její nabídky nebo jiné formy oslovení do TOP sekce a její mnohonásobné zviditelnění v rámci lokální komunity, stojí firmy řádově stokoruny.

V rámci dlouhodobého nadstandardního zviditelnění, které znamená pravidelnou investici v řádu stokorun, získají společnosti další benefity. Jedním z nich je poukázka na responzivní  variantu nového moderního webu. Několik printscreenů internetových prezentací naleznete níže.











Kompletní seznam Pražských ulic naleznete www.prazskeulice.cz.

Štítky dokumentu: E-Commerce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.