Pražský dopravní podnik vychovává svou vnitřní veřejnost - opráší koncept z roku 2009

4. 1. 2011 | RaTP
Množící se stížnosti na řidiče autobusů a tramvají přiměly Dopravní podnik hlavního města Prahy k opětovnému nasazení interní kampaně, která bude uvnitř podniku propagovat slušného chování vůči klientům. Vyplývá to z informací, které přineslo prosincové číslo firemního časopisu DP Kontakt.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Množící se stížnosti na řidiče autobusů a tramvají přiměly Dopravní podnik hlavního města Prahy k opětovnému nasazení interní kampaně, která bude uvnitř podniku propagovat slušného chování vůči klientům. Vyplývá to z informací, které přineslo prosincové číslo firemního časopisu DP Kontakt.

"Od počátku ledna do konce září letošního roku obdržela naše společnosti mnoho stížností na porušení provozních předpisů u řidičů autobusů a tramvají. Ve srovnání se stejným obdobím roku 2009 počet provozních stížností vzrostl," uvádí Illona Vysoudilová, tisková mluvčí DPP. Podle ní si klienti nejčastěji stěžují na kouření nebo telefonování za jízdy, nezastavení v zastávkách nebo vulgární chování řidičů.

Martin Dvořák již řidičům zaslal k nastalé situaci apel na změnu.

"Chci zdůraznit, že si plně uvědomuji náročnost vaší práce. Řízení tramvaje nebo autobusu není v pražském provozu ničím jednoduchým a vyžaduje značnou míru trpělivosti, jak s neukázněnými řidiči automobilů, tak i s cestujícími, kteří si z našich vozidel často dělají diskotéku nebo restauraci a nevynechají příležitost k vyvolání sporu nebo poškození zařízení Dopravního podniku," píše Dvořák. "Proti těmto lidem se budu vždy vymezovat a v co nejvyšší možné míře budeme i ve spolupráci s policií pracovat na tom, aby byla nadále posilována vaše bezpečnost v pražském provozu. Je pro mě ovšem naprosto nepřijatelné, aby řidiči DPP používali vůči cestujícím (zákazníkům společnosti, kteří si pravidelně platí naše služby) vulgární výrazy nebo nepřiměřeně reagovali na různé provozní situace, kouřili či telefonovali za jízdy nebo nezastavovali na zastávkách. Takový přístup je značně neprofesionální a každý, kdo se tímto způsobem chová, musí počítat s následky."

DP Kontakt zároveň uvádí, že osvětě budou nadále vystavováni také cestující. Pro ně by měla být určena kampaň, která by měla více přiblížit náročné zaměstnání řidiče tramvaje nebo autobusu (tzn. solidarity campaign). Nadále by pak měly pokračovat kampaně, které připomínají jejich povinnosti při cestování dopravními prostředky Dopravního podniku.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.