Přišel o kufr, zaplatil si proto Promoted Tweet, aby jeho stížnost vidělo více lidí

3. 9. 2013 | Bednářová Daniela
Sociální média poskytují zákazníkům nové možnosti, jak se ozvat, když se jim nelíbí poskytované služby.

Někteří to už zažili, většina o tom ale určitě slyšela. Ztratit kufr při cestování letadlem není nic až tak neobvyklého. Některé aerolinky ale trochu hřeší na to, že lidé ví, že “se to stává” a běžný cestující má jen malou šanci s tím něco udělat.

Jeden člověk si ale řekl dost. Hasan Syed se nechce tak snadno smířit s tím, že aeroliniky British Airways ztratily kufr jeho otce. Zaplatil si proto Promoted Tweet, aby jeho stížnost nezapadla. Svůj tweet zacílil na followery British Airlines.

Syed si zaplatil Promoted Tweet v pondělí večer a použil k tomu platformu self-serve ad. Odmítl ale prozradit, kolik do tohoto tweetu investoval.

Tento krok zaujal řadu lidí. Například i vice prezidenta marketingu společnosti JetBlue Airways, Martyho St. George. Ten se ve svém tweetu podivuje nad “novým trendem”. A vypadá to, že má trochu škodolibou radost, že se něco podobného nestalo jim, ale konkurenci.

British Airways ale situaci nezvládají příliš dobře. Na Syedovu stížnost pořád nikdo ze společnosti nereagoval.

Syed ale není jediným naštvaným cestujícím. Britské aerolinky mají dokonce svůj twitterový hate účet Hate British Airways.

Ale není to jen problém British Airlines. Špatné zacházení se zavazadly cestujících se nevyplatilo ani United Airlines v roce 2009. Dave Carroll o své zkušenosti s rozbitou kytarou napsal se svou skupinou písničku "United Breaks Guitars", která má k dnešnímu dni na YouTube přes 13 milionů zhlédnutí.

Což samozřejmě řadě z nás připomene obdobné zacházení České pošty. Jen ta písnička zatím chybí.

Zdroj: www.mashable.com

Štítky dokumentu: Online PR

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: