Proč Coca-Cola najala muže, aby se freneticky smál v metru?

6. 10. 2015 | Petr Michl
To je ta otázka.

 

Coca-Cola si zakládá na tom, že posláním její značky je šířit štěstí. A vůbec se přitom nebrání, když je to spojené se smíchem. Její nová kampaň produkovaná belgickou agenturou Gonzales má tento průběh: přijde chlap do vagonu metra, a začne se hlasitě smát. Co smát, přímo řehtat. Nemůže přestat a dělá to s takovou intenzitou, že... se musíte na zbytek podívat ve videu.  

Být svědkem toho, jak je smích nakažlivý, vyvolává pozitivní emoce. Smích může být zároveň spouštěčem pocitů štěstí. Jde o absolutně jednoduchý koncept, který je ale zcela v souladu se značkou Coca-Cola. Skeptici samozřejmě namítnou, že to je kopie. Podobné video se přeci šíří internetem dlouhá léta. Stačí dnes lidem v reklamních agenturách najít si vhodný virál, zkopírovat ho a na závěr pak přidat branding? Na ocenění na festivalu kreativity v Cannes těžko. Přesto je ale docela kumšt udělat označkovanou kopii bez toho, aby ztratila zcela své původní kouzlo. V tomto případě se to podařilo.

Video má na YouTube „jen" přes 200 tisíc zhlédnutí, ale boduje výrazně na Facebooku - jen na belgické FB stránce Coca-Coly zaznamenalo přes 700 tisíc zhlédnutí během prvních pár dnů.

Zdroj: Gonzales

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: