Reklama týdne: Nike – Never Too Far Down

25. 5. 2020 | Kristýna Vozková
Nikdy nepadneme tak hluboko, abychom se nemohli dostat zpět na vrchol. A nezáleží na tom, jestli jde o sportovní zápas nebo světovou pandemii. Přesně o tom hovoří v novém motivačním spotu značky Nike basketbalová hvězda LeBron James.

Klient: Nike

Země: USA

Agentura: Wieden + Kennedy Portland

To, co lidé po celém světě potřebují v těchto těžkých časech nejvíce, je naděje na šťastný konec. A přesně s tou přichází Nike ve své nové reklamě s názvem Never Too Far Down, ve které LeBron James hovoří o vzestupech a pádech, o tom, jak důležité je se nevzdat a i v těch nějtěžších chvílích bojovat o své místo na slunci. Protože ať už jde o sportovní utkání nebo globální pandemii, „nikdy nepadneme tak hluboko, abychom se nemohli dostat zpět na vrchol”. 

Cesta na vrchol je sice trnitá, ale přesto se po ní vždy vyplatí jít. Své o tom ví i hvězdný basketbalista, který v roce 2016 dovedl tým Cleveland Cavaliers k titulu mistra NBA.  Kavalíři si tak stali vůbec prvním týmem v historii, který vyhrál titul, i přesto že ve finále prohrával 1:3 na zápasy. V 90sekundovém spotu divák sleduje nejen okamžiky slavného zápasu LeBrona Jamese, ale také vypjaté okamžiky slavných sportovních bitev hvězd, jako jsou Tiger Woods, Serena Williams, Raphael Nadal nebo Cristiano Ronaldo. Každý z nich se během své kariéry dostal až na pokraj svých sil, ale jak zazní ve videu „našli v sobě ten poslední kousek síly k tomu bojovat dál i ve chvíli, kdy už nikdo nevěřil, že by ještě mohli. Dokonce ani oni sami”.

Nyní hraje svět sice o něco mnohem cennějšího, než je sportovní pohár, ale právě tato síla bojovat až do posledního dechu, je tím, co nás všechny spojuje. 

Pro samotného LeBrona je nyní myšlenka na další zápasy tím, co jej drží psychicky nad vodou.  Jak sám uvedl: Těším se z možnosti vrátit se zpět do hry, protože vím, jak inspirativní mohou sporty být. Ty lekce, které si odnášíme ze sportu, nás mohou všechny inspirovat i mimo něj.”

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: