Squatty Potty. Když jednorožec vylučuje duhu, nemůže to být nechutné

16. 10. 2015 | Petr Michl
Správný britský přízvuk udělá i z fekální tématiky vznešenou záležitost. Přidejte jednorožce kadícího duhu, a je z toho virál.

 

Jistě jste už o tom četli. Způsob našeho trůnění na toaletě není pro zdraví nejlepší. Mnohem přirozenější je si při konání potřeby přidřepnout. Přesto se pravděpodobně při spatření turecké toalety zhrozíte a něco takového byste doma rozhodně nechtěli. Po zhlédnutí jednorožce, který kadí duhu, ale možná dáte šanci alespoň Squatty Potty.

Squatty Potty je stolička na zvýšení pozice nohou v okamžiku, kdy sedíte na záchodové míse. Tento produkt je na trhu už pěkných pár let. Na Amazonu má například téměř 1800 uživatelských recenzí s hodnocením 4,5 hvězdičky z 5. Jeho výrobci, manželé Edwardsovi, ale dlouhou nevěděli, jak komunikovat jeho výhody. První reklama z roku 2013 ve formě edukačního videa připomíná spíš prezentaci vytvořenou v Prezi (přesto má přes tři miliony zhlédnutí na YouTube - pozn. red.). Snaha nebýt nechutný a přesto vytvořit skutečně atraktivní reklamu o lidském vylučování byla naplněna až nyní - s pomocí pohádkového příběhu o jednorožci, z kterého padá na toaletě duha. A ano, je jedlá a lze ji konzumovat jako točenou zmrzlinu.

Toto dílko si svou roztomilou šíleností vysloužilo na Facebooku už jen jako teaser přes 20 tisíc zhlédnutí bez jakéhokoliv rozpočtu na propagaci. Reklama nazvaná This Unicorn Changed the Way I Poop zaznamenala na YouTube za týden a půl přes 3,2 milionu zhlédnutí. Nepřipomíná vám něco? Jestli jste si vzpomněli na reklamu s distingovanou dámou propagující sprej proti zápachu na toaletě Poo-Pourri, trefili jste se přímo do mísy. Za ní, stejně jako za jednorožcem pro  Squatty Potty, stojí bratři Harmonové sdružení ve společnosti The Harmon Brothers. Jejich recept je zřejmý. Britský přízvuk dělá i z fekální tématiky něco vznešeného. Po přidání kadícího jednorožce je ovšem viralita jistá.

Poo-Pourri se i díky této reklamě zvýšil obrat na dvojnásobek. Nedivili bychom se, když něco podobného potká i Squatty Potty. Slogan společnosti je Zdravé střevo, zdravý život". Pokud si s ní lidé budou lidé asociovat spíše tento verš, bude to jen obrat k lepšímu.

„Oh Squatty Potty,
You fill me with endless joy,
Yet leave me empty."

Mimochodem to je také uživatelská recenze z Amazonu. This Unicorn Changed the Way I Poop je pak spot, jenž má téměř teleshoppingovou stopáž a chrlí celou dobu argumenty na podporu nabízeného produktu. Přesto je to jedna z nejzábavnějších věcí, která v poslední době vznikla nejen v reklamním byznysu.

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: