Uber obstaral zákazníkům v Seattlu svezení ve stylu Šíleného Maxe

8. 9. 2015 | Petr Michl
Je libo postapokalyptického taxíka? Uber doplnil vozový park o auta z trháku Šílený Max: Zběsilá cesta.

 

Cesta taxíkem připomínajícím vozítko s postapokalyptického akčního filmu zní jako pořádná zábava. Obzvláště pak, když ji absolvujete v centru uhlazeného města plného mrakodrapů. Přesně to mohli zažívat lidé do začátku minulého týdne v americkém Seattlu. Tamní pobočka alternativního taxi dopravce Uber se totiž spřáhla s Šíleným Maxem.

Konkrétně tedy s filmovou společností Warner Bros. Ta chce po jarním uvedení blockbusteru Šílený Max: Zběsilá cesta, který uspěl u diváků i kritiky, vytěžit silnou značku i s pomocí stejnojmenné videohry. Netradiční způsob svezení pak byl formou její propagace a nebylo náhodou, že se její čtyřdenní trvání od 28. do 31. srpna překrývalo s významnou herní akcí PAX Prime, která se v tu dobu v Seattlu odehrávala.

S Šíleným Maxem nejsou žádné žerty, a tak i pravidla pro získání exkluzivního odvozu zachycené v tiskové zprávě Uberu zní poněkud striktně:

  • Otevři si aplikaci Uberu v centru Seattlu a požaduj Šíleného Maxe.

  • Poptávka bude vysoká a dostupnost omezená. Pokud bude tvé načasování správné, povozí tě válečník v autě ze světa hry Mad Max, který ožil v ulicích tvého města!

  • Auta se liší ve velikosti. Tvůj válečník ti dá vědět, kolik pasažérů (1, 3 nebo 4) dokáže ochránit před lupiči.

  • Cesta musí začít a skončit v rámci centra Seattlu. Pustina je rozsáhlá a benzín je vzácný - válečníci musí zůstat blízko pevnosti.

  • Tvé dolary jsou v pustině zbytečné. Placení nebude vyžadováno."


Sestava post-apo" taxikářů vypadala přitom rozhodně nebezpečně a lákavě zároveň.

 

A totéž platí i pro vozový park, který byl zachycený mnoha lidmi v sociálních médiích.



Warner Bros. se rozhodně nebojí podobných PR akcí, které přinášejí buzz na sociálních médiích a zároveň i zájem médií. Na jaře před premiérou snímku  Šílený Max: Zběsilá cesta  v Torontu otevřeli „myčku" šíleného Maxe, kde auta pokrývali vrstvou prachu a písku.

Zdroje: #MadMaxatPax, Uber

Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.