UX konference 2014: Méně buzzwordů, více metod a návodů pro úspěch

22. 4. 2014 | Petr Michl
Největší UX konference roku už nebude obhajovat význam dobré uživatelské zkušenosti. Ten je zřejmý. Přinese praktické tipy na zvýšení konverzního poměru, metody a návody, jak zlepšovat UX, ale třeba i rady, jak správně napsat zadávací dokumentaci a kde hledat UXáky. Buďte u toho.

Příjemný prožitek vás u zákazníků zařadí před konkurenci. Na největší UX konferenci v Česku zjistíte, jak uživatelský přístup trvale prosazovat a zlepšovat i ve vaší firmě. Odhalte skryté potřeby, probuďte správné emoce a překonávejte očekávání klientů. UX je nový standard.

Mezi hlavní témata akce patří:

  • Metody a návody, jak zlepšovat UX
  • Zvyšování konverzního poměru 
  • Konkrétní rady pro byznys a marketing 
  • Výzkum, design a ROI UX 
  • UX pro mobily, aplikace a tablety 
  • Nejnovější trendy ze zahraničí - buzz vs. realita

O Seznam.cz můžete říkat ledacos, ale rozhodně ne to, že by to nebyla odvážná firma. Redesigny spojené se změnou fungování Stream.cz, Firmy.cz a Lidé.ce, ukázaly, že se do toho největší český vyhledávač nebojí říznout. Generální ředitel společnosti, Pavel Zima, se vás pokusí ve své prezentaci přesvědčit, že na prvním místě je v Seznam.cz uživatel a vše je podřízeno právě kvalitnímu produktu pro běžné uživatele. Shrne různé modely fungování a vzniku produktů, které si Seznam.cz v posledních letech vyzkoušel. Předpokládáme, že diskuze o třech výše zmíněných webech může být poměrně živá.

Velkou entitou je rozhodně i Česká televize a za její čím dál pokročilejší digitalizací stojí i elán UX designera, Adama Fendrycha. Ve své prezentaci prý nehodlá máchat buzzwordy. Ukáže metody, které používají při přestavbách celé řady webů i cestu, jak z nich vytěžit maximum.

Nebojte se velkého redesignu

Heslo v podnadpisu sedí i na výše uvedený Seznam.cz a další případové studie, které si budete moci během akce vyslechnout. Nejlépe ale vystihuje radu Tadeáše Kubáta ze společnosti Kentico Software. Ta nabízela úspěšný produkt s horší použitelností. Tým Tadeáše Kubáta se nebál  implementace, která by mohla trvat roky a  popudit zákazníky. Postupoval agilně a zásadní změny uživatelského rozhraní provedl za tři měsíce. Uživatelé jsou nadšení a prodeje rostou. Zjistěte, jak postupovali.

Zlepšení UX chce plán. Ten ovšem mnohdy uvízne ve vyplňování tabulek a adorování různých technik. Dle ředitele agentury Direct People, Petra Šídla, cesta za poznáním potřeb zákazníků vede jinudy.

Hledáme létajícího jednorožce. Nástup možný ihned

"Udělejte to responsivní," přesně tohle jako jediné zadání už slyšel UX designer Aleš Rubáš mnohokrát. Ve své prezentaci ukáže na několika případových studiích, jak má vypadat zadání, aby na jeho základě mohl designer dobře udělat svou práci. Příliš často totiž manažeři a vedoucí projektů zaměňují cíl za prostředek.

Řada případových studií vás nadchne pro změnu, dozvíte se jak zjistit co potřebujete i jaké metody využít. Je tu ale stále ta otázka: "Kdo to bude dělat?" Najít schopného UXáka není nic jednoduchého. Senior User Experience Designer ze společnosti Merck Sharp & Dohme, Petr Štědrý, naznačí, jak zjistit, koho vlastně potřebujete, i to, kde ho poté hledat.

UX konference byla loni při svém debutu především připomínkou manažerům, že UX má smysl. Letos to je brané jako axiom a program je poskládaný mnohem praktičtěji. Přijďte zjistit, jak vašim zákazníkům nabídnout lepší uživatelskou zkušenost.

UX konference 2014
Kdy: 21. května
Kde: OK System, Na Pankráci 125, Praha 4

Prohlédněte si kompletní program a registrujte se.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: