V úterý odstartuje druhý ročník Social Marketers Summit

29. 9. 2011 | VOt
Sociální sítě se staly pro spoustu lidí nedílnou součástí života. Měla by jim proto být věnována velká pozornost, a tak se 4. října v pražské Lucerně uskuteční již druhý ročník Social Marketers Summit.

První konference v Česku, která se zabývala sociálními médii v září roku 2010, se dočkala velkého úspěchu. A tak se letos 4. října uskuteční již druhý ročník Social Marketers Summit. Akce proběhne v pražském Paláci Lucerna.

Cílem summitu je přilákat příznivce a zájemce marketingu v sociálních médiích a představit jim ty, kteří v této disciplíně vynikají a mohou se tak podělit o své rady, zkušenosti a názory.

Na akci vystoupí řečníci z celého světa, především ze Spojených států, Velké Británie nebo třeba také z Brazílie. Vystoupí zde například Ed Robinson, kreativní ředitel agentury The Viral Factory a držitel deseti Lvů z Cannes. Jeho virály jsou obdivovány po celém světě. Návštěvníkům Social Marketers Summit 2011 ukáže, že virální videa a jejich šíření nezaniklo s nástupem sociálních médií.

Dalším významným řečníkem, který se akce zúčastní je Igor Beuker, který je spolumajitelem systému pro měření online videa Viral Tracker a zároveň zakladatelem jednoho z nejvlivnějších blogů ViralBlog. Igor Beuker pohovoří především o kontrole nad komerční komunikací.

Na konferenci také promluví Tiago Luiz, Tom Ollerton nebo Neil Vidyarthi a Lauren Dugan.
 

Štítky dokumentu: Reportáže Virální marketing
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.