Včelí drony na Taiwanu dováží medové pivo

31. 8. 2015 | Petr Michl
Chcete vytvořit pořádný buzz? Zkuste včelí roj! Taiwanský pivovar se toho držel při uvedení medového piva, jeho dovážku do kancelářských budov oznamovaly včelí drony bzučící před okny.



Velká část marketingových akcí se dělá proto, aby vytvořily pořádný buzz. Co k tomu může být lepší než roj včel?"  Nejspíš takto uvažovala na Tawainu tamní pobočka síťové reklamní agentury Wunderman při přípravě kampaně uvádějící na trh nové medové pivo pivovaru Taiwan Beer. Využili totiž při ní včelí drony.

Speciální nabídka zaměřená na zaměstnance firem sídlících ve velkých kancelářských budovách lákala na „letecké představení", tedy na drony převelečené za velké včely, které oznamovaly příjezd zásilky medového piva, které v danou chvíli ještě nebylo k dispozici v obchodech. Tuto podívanou si nechtělo nechat ujít na 15 tisíc lidí, kteří si takovou dovážku objednali během pouhých 10 dnů.

Cílem bylo také rozšířit zprávu o této události dál. Mimo spolupráce s úspěšnými bloggery za účelem šíření povědomí o možnosti netradiční dodávky piva a úspěšného oslovení médií bylo usnadněno i sdílení fotografií těm, kterým bylo pivo doručeno. Agentura Wunderman Taiwan využila Google Street View fotografie pracovišť, kam bylo pivo dováženo, a vlepila na ně včelí drony. I ti, co nedokázali vyfotit včelí posly, sami, tak měli i tak snadnou příležitost, jak se s netradičním zážitkem pochlubit.


Case study video s výsledky

A co je nejdůležitější. Všechno to mediální bzučení přineslo med, tedy přesněji řečeno: peníze. Prodeje medového piva byly čtyřnásobné ve srovnání se čtyřmi předchozími uvedeními nových produktů pivovaru.

Zdroje: AOTW, PSFK

Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.