Za slevovým virálem stojí Aukro

28. 4. 2011 | BrP
Společnost Allegro Group, která provozuje aukční server Aukro, spustila také nový slevový server AukroCity.

Společnost Allegro Group, která provozuje aukční server Aukro, spustila také nový slevový server AukroCity, který se snaží svézt na vlně úspěchu slevových serverů a hromadného nakupování. AukroCity navíc stálo za parodickou reklamou na slevové weby - v rámci kampaně byly vytvořeny také tři parodické weby slevo-hmat.cz, s-levous.cz a tlampion.cz. Bohužel, ačkoliv se v reklamní kampani Aukrocity strefovalo do zavedených stereotypů, samotný web nic nového nenabízí a řadí se tak po bok všech ostatních serverů.

Podle marketingové ředitelky Allegro Group bylo cílem kampaně vzbudit novou vlnu zájmu o slevové servery a přinést do této oblasti chybějící nadhled a vtip. Podle pozitivních reakcí uživatelů internetu se to podařilo a budou s touto myšlenkou pracovat i nadále.

Štítky dokumentu: Virální marketing
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.