Zlínské lvice vezou zlato z Cannes

22. 6. 2011 | bN
Studentky z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zvítězily ve světovém finále Young Lions.

Kateřina Huňová a Hana Kundrátová, studentky z Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně získaly na prestižním festivalu kreativity v Cannes zlato v kategorii Media. Zvítězily tak ve světovém finále Young Lions.

Obě studentky tak zopakovaly úspěch z českého národního kola. Finálovým zadáním bylo vypracování komunikační strategie pro neziskovou organizaci The International Exchange. 

Tým zlínských studentek navrhl řešení pro příspěvky jednotlivců i organizace, které zároveň dané firmě může sloužit jako prostředek interní komunikace.

 

Soutěž Young Lions je součástí největšího světového festivalu kreativity Cannes Lions. Dvoučlenné týmy mají v soutěži 24 hodin na vypracování konceptu řešení konkrétního zadání, během kterých nesmí nijak komunikovat - maily, telefony i jakékoliv rozhovory jsou zakázány. Podmínkou účasti je věk do 28 let. Vítězové národních kol postupují do finále, které se odehrává v rámci hlavního festivalu.

Na druhém místě se letos v soutěži umístil tým z Německa:

Bastian Raschke
Innovations Consultant, Initiative Media GmbH
Felix Kleipoedszus
Client Service Consultant, Initiative Media GmbH


Bronz získal brazilský tým:

André Gramorelli
Media Supervisor, F/Nazca S&S
Guilherme Barbato
Media Coordinator, DM9DDB


Zdroje: www.canneslions.com, www.rozhlas.cz
Zdroj fotografií: Cannes Lions

 

 

 

 

Štítky dokumentu: Interní komunikace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.