Chcete být víc než značka? BRANDstorming vám otevře dveře

15. 2. 2017 | redakce
Dobře nastavená značka vám dokáže přinést také byznysové výsledky. Inpirujte se, jak na to, na konferenci BRANDstorming.

 Dobře nastavená značka vám dokáže přinést také byznysové výsledky. Její budování je ale proces, který nekončí jen definováním vize nebo nakreslením nového loga. Jaká je tedy ta správná cesta, na kterou se má vaše firma vydat? S tím vám poradí 3. ročník konference BRANDstorming, kterou pořádají TUESDAY Business Network a Lovebrand. Proběhne již ve středu 8. března.

Budování značky je rozhodně téma, které by firmy v dnešní době neměly podcenit. A kde jinde nasbírat tolik potřebné know how, než od lidí, kteří si významnost práce na značce uvědomují a sami ji podstupují? Na konferenci o značkách jich bude plno, pojďme si některé z nich představit.

Celodenní konferenci otevře svou úvodní přednáškou zakladatel konzultantské firmy Lovebrand Matez Jindra. Na konkrétních příkladech realizovaných výzkumů ukáže, jak vás výzkum mezi zákazníky dovede k lepší značce.

Jak probíhal rebranding RWE na Innogy vám poví Tomáš Mrkvička z YOUNG & RUBICAM. Změnit povědomí o zavedené značce a spojit ho s novým jménem toho chtělo mnohem více než následující spot.



O vývoji značky Home Credit bude mluvit Michal Richtr z Dynamo design. Od zástupců z DigitalBrain Company se pak dozvíte, jak zvládnout přetváření značky v jasnou a dlouhodobou komunikaci. A David Šimák z Idealisti, s.r.o. vám poradí, jak se vyvarovat běžných chyb při řízení značek.

Dle Petra Pluháčka z agentury Socialsharks jsme na sociálních sítí kvůli přátelům, se kterými si povídáme a sdílíme zážitky. Stejně tak se v prostředí sociálních sítí musí chovat i firmy a značky. Musí se naučit nejen mluvit jazykem svých zákazníků, ale také naslouchat jejich přáním a touhám. Přesně o to se snaží i při správě sociálních médích značky energetického nápoje Big Shock. A občas se jim to podaří promítnout nejen do sdělení na sockách, ale i do produktů. Třeba při rozhodování o nových příchutích.


Komunikace Big Shocku možná není tak nablýskaná a plná stovek sportovců jako u Red Bullu, ale je bláznivá, česká a mladivstvá. Jaká jiná značka proti sobě třeba nechá závodit náklaďák LIAZ s tankem.

Jak řídit jednotný vizuální styl, se kterým pracuje 1000 grafiků, prozradí Lumír Kajnar. Grafický designer, který stojí za novou vizuální identitou Skautu, organizace s více než 55 tisíci členy.

V průběhu dne vás čekají i dvě panelové diskuze. Vybraní řečníci se v nich zaměří na problematiku počáteční fáze nastavení značky i té závěrečné jejího vypuštění do světa.

Pokud jste zvědaví, co dalšího vám konference nabídne, podívejte se na její internetové stránky.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: