Podomácku vyrobený spot na víc než 20 let starou Suzuki Vitara může být dosud nejlepší reklamou na auto vůbec

16. 5. 2017 | Petr Michl
Izraelský markeťák Eugene Romanovsky prodej svého víc než dvě dekády starého tereňáku Grand Vitara pojmul poněkud megalomansky. Tak okázalou reklamu Suzuki ani žádná jiná automobilka dosud nenatočila.



Automobilky věnují nemalé prostředky, aby modely jejich vozů vypadaly v reklamách co nejlépe. Ojetiny jsou ovšem obvykle rády, že je jejich majitelé před focením pro online inzerát umyjí. Izraelský marketér Eugene Romanovsky se ovšem rozhodl prodej svého víc než dvě dekády starého tereňáku Grand Vitara pojmout poněkud megalomansky. Tak okázalou reklamu Suzuki ani žádná jiná automobilka dosud nenatočila.

Suzuki Grand Vitara se ve spotu vydává mezi dinosaury a dokáže se vyhnout rozzuřené tlamě Tyranosaura Rexe. Projede se ale i po povrchu Měsíce nebo po oceánském dně a jen tak tak unikne obří lavině. Romanovsky, který pracuje jako creative director a specialista na vizuální efekty v izraelské agentuře Gravity, prý dělal na spotu tři týdny. Nejprve natočil auto před zeleným pozadím a pak ho přidával do záběrů z dokumentárních filmů a slavných blockbusterů.

Mimo slalomu mezi nohami dinosaurů v Jurském parku si tak Vitara zajezdí i v trestné koloně steam punkových monster v posledním Šíleném Maxovi.

Eugene Romanovsky prozradil LADbible, že tvorba mu vzala zhruba 3 týdny práce po večerech a ve volných chvílích. „Byl to můj osobní projekt. Dělal jsem ho pro zábavu a zahrnoval test profesionálního softwaru. V průběhu samotného procesu jsem si ani nebyl jistý, že to někde publikuji,“ prozradil.

Pro dobro lidstva tak nakonec učinil, a reklamní profesionálové propagující automobily tak mají nový Olymp, ke kterému mohou vzhlížet. Romanovsky v sobě totiž nezapře i schopnosti dobrého prodejce. Na závěr spotu správňácky přiznává, že jeho Vitara všemi zobrazenými dobrodružstvími neprošla. Právě díky tomu je ale v excelentním stavu. Nekupte to! 

Kam dál? 



Není to poprvé, co se podomácku vytvořený spot na ojetý vůz stal virálním hitem. Před 3 lety zaujal filmař Luke Aker svou definicí luxusu reprezenzovanou tehdy 17 let starým Nissanem Maxima. Přečtěte si o tom v článku Podomácku vyrobená reklama na ojetinu od Nissanu přesvědčila automobilku, aby ji koupila.

Štítky dokumentu: Virální marketing

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: