Dopravní podnik sporně utrácí za reklamu

14. 1. 2010 | ILE
Přestože na pražský Dopravní podnik dolehla krize velmi silně a musel oškrtat své výdaje včetně platů zaměstnanců, v oblasti propagace a reklamy naopak dochází k dalším masivním výdajům. Uvedl to server Aktuálně.cz. Tento server také upozorňuje, že zde existuje důvodné podezření na samoúčelnost těchto zakázek, které jsou zadávány navzájem propojeným společnostem, společnostem s utajeným majitelem anebo podnikatelům s přímými vazbami na ředitele DPP Martina Dvořáka či magistrát.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.dpp.cz

Přestože na pražský Dopravní podnik dolehla krize velmi silně a musel oškrtat své výdaje včetně platů zaměstnanců, v oblasti propagace a reklamy naopak dochází k dalším masivním výdajům. Uvedl to server Aktuálně.cz.
Tento server také upozorňuje, že zde existuje důvodné podezření na samoúčelnost těchto zakázek, které jsou zadávány navzájem propojeným společnostem, společnostem s utajeným majitelem anebo podnikatelům s přímými vazbami na ředitele DPP Martina Dvořáka či magistrát.
Přestože DPP označuje kampaně za nebývale efektivní a s vysokou návratností, o opaku by se dalo úspěšně pochybovat. Důkazem mohou být například prostředky vynaložené na propagaci zavádění karty pražana Opencard nebo "zbytečné" zakázky typu redesignování staničních označníků v pražském metru.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: