E-Business Forum 2014 – konference o budoucnosti e-shopů v ČR

10. 9. 2014 | Petr Michl

Zákulisím největších českých e-shopů v ČR se bude zabývat 6. ročník odborné konference E-Business Forum, kterou 25. září pořádá Asociace pro elektronickou komerci (APEK) společně s TUESDAY Business Network. Největší akce pro internetové obchodníky se letos zaměří na fungování a budoucnost největších e-shopů u nás, statistiky a čísla, příležitosti pro expanzi, novou legislativu a úspěšné projekty.

Čekají vás:

  • Příběhy. Mall, Heureka, Aukro, Alza a další... Co jméno, to úspěch, výsledky, know-how, ale třeba také slepé uličky.

  • Konverze. Měly by růst jako houby po dešti. Jenže když je košík děravý a návštěvníci neví kudy kam, z červených čísel hostinu neuděláte. Na konferenci se poučíme z častých chyb.

  • Trendy. Úspěšné e-shopy neusínají na vavřínech. Příležitosti s vysokými maržemi jsou stále všude kolem nás. Na konferenci se budoucnost předpovídat nebude, ale možná si ji sami vytvoříte.

  • Zákazník. Jak hodnotí českou e-commerce zákazníci? Co chtějí, jak si je získat a hlavně udržet? Dozvíte se informace z exkluzivního výzkumu i zkušenosti provozovatelů e-shopů.

  • Vánoce. Zatímco obyčejní smrtelníci budou řešit začínající podzim, e.shopaři ví svoje a popřejí si šťastné a bohaté. Na konferenci zjistíte, co dělat, aby to tak dopadlo.

Hned na úvod zasednou k debatě o výzvách české e-commerce její vedoucí osobnosti, například Martin Kasa, Tomáš Braverman (Heureka.cz), Josef Matějka (CZC.cz), Václav Štrupl (Bonami.cz) či Jiří Hlavenka.

Zakladatel Slevomat.cz a DameJidlo.cz, Tomáš Čupr bude mít přednášku o české e-commerce z pohledu zákazníka s podtitulem "Opravdu je zákazník na prvním místě?". S jeho pověstí člověka, který se dokáže na facebookových profilech svých projektů klidně pohádat s původci nespokojených hlasů, můžou být závěry poměrně kontroverzní.

Velkým lákadlem E-Business je jeho důraz na workshopy a případové studie, které zaplní celý odpolední program ve dvou sálech. Dozvíte se, jak probíhal redesign Mall.cz z pohledu jeho marketingového ředitele Petra Matouška či jak se Megapixelu vyplatilo investovat do responzivní verze e-shopu, kdy byl web optimalizován pro chytré telefony a tablety. Náhlednete i pod kapotu vývoje v Alza.cz.
Personalizace může být vysoce efektivní cesta ke zvýšení obratu eshopu. A nebo také žrout peněz a času, který pouze odvádí pozornost od podstatných problémů eshopu. Jiří Navrátil z DATARTu ukáže příklady, které detailněji představí výnosnost reálných personalizačních scénářů pro e-shopy.

Inspiraci úplně od začátku budování e-shopu přinese Marek Prokop se svou prezentací E-shop jako lean startup ukazující vývoj jeho elektronického prodeje čaje od prvních plánů po současnost. UX designer Jan Kvasnička přinese tipy na zlepšení konverzí, které mohou jít někdy proti zaběhlým poučkám. Dozvíte se i to, jaké je to prodávat erotické pomůcky a kdo je kupuje, od jednatele sex-e-shopu RuzovySlon.cz. Čeká vás i perezentace Lukáše Galy o vzniku a vývoji jedné z největších světových platforem pro P2P obchod s oblečením Vinted a jeho české lokalizace VotočVohoz.

E-Business Forum 2014 je zkrátka opět největší e-commerce akcí roku. Povinností pro majitele velkých e-shopů, ale zároveň cenným zdrojem praktických informací i pro menší hráče.

Kdy: 25. září
Kde: Kongresové centrum U Hájků, Praha
Prohlédněte si kompletní program
Registrujte se ZDE

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: