E-Business Forum se letos zaměří na spokojenost zákazníků

15. 3. 2022 | redakce
Budování loajality a fungování věrnostních programů. Tvorba přehledného webu a perfektně zvládnutý objednávkový proces. Řízená komunikace se zákazníky, vyšperkovaný marketing či měření zákaznické spokojenosti. To vše přinese 13. ročník e-commerce konference E-Business Forum.

 

Po loňském ročníku, který vlivem pandemie proběhl online, se konference bude opět konat v klasické off-line podobě. Do programu nově zařazujeme také praktické workshopy.

V centru zájmu všech řečníků bude zákazník a péče o něj, budování zákaznické zkušenosti, komunikace se zákazníky i měření a vyhodnocování zákaznické zkušenosti. Přednášet budou zástupci společností ASTRATEX, Zásilkovna, Knihy Dobrovský, Scuk.cz, Heureka Group, Kaufland.de, Kytary.cz, Daktela a dalších.

Vybíráme z programu

Jak díky perfektně připravenému webu navýšit tržby, zisk a expandovat?

Astratex patří mezi nejznámější internetové prodejce spodního prádla na českém trhu. Ve své přednášce se šéf marketingu Karol Guláš podělí o zkušenosti a doporučení, jak dosáhnout 2 milionů spokojených zákaznic v segmentu spodního prádla, který je v online prodeji opravdovou výzvou. 

Jak přeměnit zákazníky ve fanoušky

Marketingový tým společnosti Knihy Dobrovský má za sebou celu řadu úspěchů a ocenění, od roku 2017 ho vede Adam Pýcha. Ten ve své přednášce ukáže, jak se tvořily konkrétní riskantní kampaně, které nakonec přinesly úžasné výsledky. Jak na to, aby se z vašich zákazníků stali fanoušci?

(R)evoluce prodeje potravin

E-commerce trh potravin se ještě stále formuje. Už nyní je ale jasné, že zásadním způsobem ovlivní více než 300miliardový segment prodeje potravin. Kamil Demuth, CEO online farmářského trhu Scuk.cz, se bude věnovat budoucnosti online prodeje potravin i zdravé firemní kultuře postavené na společných hodnotách zaměstnanců. 

Péče o zákazníka – jak z nasbíraných dat získat co nejvíce informací

Advokátka na volné noze Petra Dolejšová bude čerpat ze svých zkušeností z oblasti marketingu, médií, e-commerce, GDPR, ochrany značky a autorských práv. Dozvíme se, jak legálně získat co nejvíce ze zákaznických dat i bez souhlasu klientů a jak jich využít při zákaznické péči i při analýze webu a produktu.

Jak získávat zpětnou vazbu a jak s ní pracovat

UX designer Jan Kvasnička ukáže nástroje, způsoby a místa, kde můžete zpětnou vazbu získávat, stejně jako následný proces, tedy jak ji správně prioritizovat, zadat, vyhodnotit a dát správně vědět vašim zákazníkům, co je nového.

Na co hodně e-shopů z pohledu SEO zapomíná

Filip Podstavec, CEO Marketing Miner, se podívá na e-shopy z pohledu SEO. Upozorní, na co se nejčastěji zapomíná a doporučí, na čem by většina e-shopařů mohla aktuálně zapracovat.

Kompletní program, medailonky spíkrůi organizační záležitosti najdete na webu konference. Do konce března je možné pořídit vstupenky ze zvýhodněnou cenu. E-Business Forum 2022 proběhne 5. května v Konferenčním Centru City v Praze.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: