Firmy už mají na Pinterestu své speciální stránky

16. 11. 2012 | Bednářová Daniela
Pinterest se rozhodl lépe postarat o společnosti, dává značkám speciální účty. K tomu nabízí specifické funkce, návody a tipy.

Mezi uživateli virtuální nástěnky nejsou jen nadšenci do ručních výrobků, chutných receptů a trendy oblečení, ale i ochodníci a prodejci. Ti doposud měli k dispozici stejné profily jako všichni ostatní uživatelé. Ale Pinterest si uvědomuje svůj komerční potenciál a hodlá se značkám více věnovat. Prvním krokem na této cestě jsou právě nově představené speciální účty pro značky.

Příliš odlišných funkcí ale zatím Pinterest firmám nenabízí. Mezi ty hlavní patří speciální kolonka pro název firmy místo jména a přijmení uživatele. Pokud už firma na Pinterestu pracuje, není třeba zakládat profil znovu, ale stačí jen převést stávající účet.

Pro uživatele je také dobré, že je firmám doporučováno při zákládání firemního účtu ověřit své webové stránky. Některé firmy se totiž na Pinterestu vyskytují několikrát a občas to vyžaduje téměř detektivní práci, aby uživatel našel oficiální účet své oblíbené firmy. Dalšími výhodami je možnost vložení tlačítek a widgetů Pin It!, Follow, Profile a Board na vlastní webové stránky.

 

I když momentální funkce nabízené Pinterestem nemusí všechny firmy nalákat, je zde i příslib do budoucna. Přes firemní účty budou mít společnosti přístup k dalším prvkům a aktualizacím, které bude Pinterest postupně přidávat. K dispozici budou i návrhy a doporučení, jak jednotlivých prvků nejlépe využít a jak pochopit své publikum na Pinterestu. Už nyní nabízí k prostudování několik případových studií (například o úspěchu Etsy) a seznam doporučení.

 

Zdroje: www.adage.com, www.blog.pinterest.com

Štítky dokumentu: Pinterest

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?