IKEA v ČR spustila novou online službu pro objednání a placení za produkty

30. 6. 2016 | redakce
IKEA přichází s předstupněm připravovaného e-shopu. Zavádí na všech pobočkách v ČR službu „Klikni a vyzvedni“.



IKEA Česká republika nabízí zákazníkům všech obchodních domů v ČR novou službu „Klikni a vyzvedni“. Ti si v rámci ní mohou vybrat a zaplatit produkty prostřednictvím online platformy na internetu a následně si vše vyzvednout v obchodním domě, nebo výdejním skladu v blízkosti daného obchodního domu. IKEA ČR plánuje tuto službu pro všechny zákazníky dále vylepšovat a rozšířit o možnost objednat si online i dopravu zboží domů. Zahájení provozu e-shopu IKEA je v České republice plánovaný na přelom let 2018 a 2019.

„V IKEA si vážíme všech zákazníků po celé České republice a chceme jim být vždy co nejblíže, nabízet jim pohodlné nakupování a vysoký standard služeb. Proto plánujeme dále rozšiřovat naše podnikání a nabídnout naše bytová řešení a produkty prostřednictvím více prodejních kanálů, aby si každý zákazník mohl sám rozhodnout a vybrat jak, kdy a kde si bytové zařízení nakoupí a vyzvedne“ říká Nina Maláková, manažerka e-commerce v IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko.

Jedním z kroků neustálého vylepšování služeb v České republice bylo představení služby „Klikni a vyzvedni“. Ta byla v pilotním provozu spuštěna v obchodním domě IKEA Praha – Zličín v květnu. „Během prvního měsíce provozu jsme zaznamenali více než 120 objednávek, což potvrzuje zájem zákazníků o tento způsob nákupu. Potěšilo nás, že jejich zájem nepřetržitě roste. Nejvíce objednávek bylo z Prahy a okolí a severních Čech. Rekordní objednávka byla kompletní kuchyň v hodnotě bezmála 100 000 Kč,“ prozrazuje zajímavosti Maláková.

Po ukončení pilotního provozu nyní IKEA Česká republika rozšiřuje tuto službu do všech obchodních domů IKEA v ČR. Zákazníci si mohou prostřednictvím služby „Klikni a vyzvedni“ a online webové platformy dostupné na webu www.IKEA.cz jednoduše a z pohodlí domova vybrat a zaplatit produkty. Následně si vše vyzvednou ve svém obchodním domě IKEA, nebo výdejním skladu v blízkosti daného obchodního domu. Online platforma je kombinovaná s dlouhodobě nabízenou službou vyzvednutí a přípravy zboží dle nákupního seznamu zákazníka. Zákazník tak zaplatí stejnou jednotnou částku ve výši 500 korun nehledě na množství produktů, či hmotnost produktů.

Služba se rozšíří o dopravu

„V pilotním režimu jsme se zaměřili především na samotnou webovou platformu a funkčnost interní operativy na obchodním domě pro zajištění maximální spokojenosti zákazníků,“ říká Maláková a dodává: „Velmi dobře si zároveň uvědomujeme, že zákazníci v rámci nové služby očekávají i možnost objednat si online i dopravu a doručení zboží do svých domácností. Právě na tuto oblast se nyní zaměřujeme s cílem současnou službu Klikni a vyzvedni vylepšit a co nejdříve o toto rozšířit.“

„Klikni a vyzvedni“ není e-shopem IKEA. Jedná se o novou službu, kterou chce IKEA ČR vyjít vstříc všem svým zákazníkům ještě předtím, než v budoucnu spustí svůj e-shop. E-shop IKEA je globálním projektem a zahájení provozu v České republice tak úzce souvisí s termínem jeho spuštění na globální úrovni a jeho postupném zprovozňování na nové technické platformě v jednotlivých zemích. Zahájení provozu e-shopu IKEA je v ČR v tuto chvíli plánovaný na přelom let 2018 a 2019.

Kam dál?

IKEA slibuje e-shop už dlouho. I bez něj ale umí u zákazníků obdivuhodně budovat loajalitu. Mnoho z nich patří mezi držitele věrnostní kartičky IKEA Family. Právě ti totiž generují mezi 65 % až 70 % obratu společnosti. Přečtěte si více v reportáži z letošního Retail Summitu: IKEA láká Čechy na jídlo a ti jí jsou věrní.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: