Jak se stát úspěšným copywriterem

8. 11. 2022 | Petr Michl

Listopadové online setkání MARKETING MEETING od TUESDAY Business Network se zaměří na to, jak zapojit do firemního psaní kreativitu, jak správně využít základní znalosti psychologie a zároveň mít vše v pořádku i po právní stránce.

Mezi témata patří:

  • Nejrozšířenější mýty českého webového copywritingu

  • Jak na skvělý storytelling 

  • Kreativita a psychologie jako pomocníci při tvorbě skvělých textů 

  • Jak tvořit texty pro weby a sociální sítě 

  • Specifika psaní pro různé cílové skupiny 

  • Tvorba B2B textů a tiskových zpráv 

  • Jak najít správné call-to-action



Čeká vás 6 přednášek. Pavel Šenkapoun bude rozkrývat nejrozšířenější mýty českého webového copywritingu. Ukáže jejich racionální jádro a zároveň poví, proč jsou v tradované podobě nesmyslem.

Executive Creative Director, VMLY&R, Tomáš Novotný, přiblíží, jak se vyhnout klišé. Prostě nechcete, aby vaše značka byla dal v řadě „Víc než jen". Můžete se těšit na konkrétní tipy a triky, jak napsat skvělý headline, ale hlavně se podíváme na to, jak může vypadat dobrý ideamaking z pohledu copywritera.

Radka Legerská prozradí 7 tipů, jak se stát dobrým (aka úspěšným) copywriterem. Můžete se těšim na to, co při psaní na volné noze funguje jí. A taky, co dělá proto, aby si v copy držela úroveň.

Bára Hlavicová je freelance copywriter, a to zdaleka neobnáší pouze psaní. Ukáže, co všechno jako copywriterka řeší při tvorbě webu a co by dobrý copywriter měl ovládat. Představí ideální postup u velkých zakázek, ale i na hořkou realitu menších webů.

 

Kdy: 10. listopadu

Kde: Online

Na detaily dalších přednášek se podívejte v kompletním programu a registrujte se, dokud je čas. 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: