Konference Future of TV, jak budoucnost televize vidí její diváci a zadavatelé reklamy

15. 10. 2018 | Petr Michl
Jsou už všichni vždy a všude jen na telefonech a počítačích? Ani zdaleka ne, klasické televize se ovšem nutně změní. Zjistěte jak.


Přes řadu negativních prognóz o její „smrti“ má televize stále zásadní význam v komunikačním mixu zadavatelů reklamy a hlavně konzumentů médií. Odborníci z Česka i zahraničí v čele s Nickem Northem z BBC budou 25. října 2018 na konference Future of TV diskutovat budoucnost tohoto média z pohledu diváků, tvůrců obsahu, zadavatelů reklamy i stratégů mediální komunikace.

Konference Future of TV z cyklu Primetime for… je určena pro všechny, kteří věří, že televize je zásadním médiem, o jehož budoucnost je třeba se zajímat a formou aktivního zapojení do diskuse ji také spoluvytvářet. Na akci pořádané společností Blue Events ve spolupráci s Asociací televizních organizací (ATO) vystoupí poprvé v Česku Nick North. Jako Director of Audiences řídí v londýnské centrále BBC již čtyři roky tým odpovídající za výzkumy sledovanosti, diváků a značky, ale i za strategické marketingové analýzy a také za přímé interakce mezi BBC a jejími diváky. Jeho hlavním úkolem je zajistit, aby diváci vždy byli středobodem veškerého rozhodování v BBC. Předtím pracoval deset let pro GfK, kde řídil celosvětové aktivity mediálního výzkumu a inovací. Nick North představí vývojové trendy z pohledu špičkového mezinárodního experta, reprezentujícího televizní trh s nejvyspělejším systémem sledování audience.



Proběhne zde také exkluzivní prezentace výzkumu ATO na bázi cross-platformního elektronického měření. Program se dále zaměří mj. na pohádky spojené s televizí jakožto klíčovým reklamním médiem, téma prezentuje Jan Suda, Media Director, McCann Prague. Tereza Šimečková, CEO společnosti Nielsen Admosphere se pro změnu zaměří na mýty o sledování televize. Je nejmladší generace hrozbou, nebo nadějí televize? Na tuto otázku nabídnou pohled ze Slovenska Ľubica Hamarová, ředitelka Sekce výzkumu programu a vývoje formátů, Rozhlas a televízia Slovenska a Eva Taráčová, Insight Diver společnosti Evatara.

Silné zastoupení mají na konferenci nejen veřejnoprávní média v osobě Milana Fridricha, ředitel programu České televize, ale také Vladimíra Pořízka, provozního ředitel FTV Prima a Jakuba Ungera, ředitele Televize Seznam. Uvidíme také velmi otevřenou společnou prezentaci náročného zadavatele reklamy Davida Vejtruby, ředitel marketingu, Solvent (Teta drogerie) spolu s šéfem jeho mediální agentury PHD Petrem Miláčkem. V následné panelové diskusi spolu s nimi vystoupí také
Martin Gebauer, generální ředitel Českých Radiokomunikací a zástupce nezávislé mediální agentury Jan Vidím, CEO Knowlimits.

Akci Future of TV moderuje Tomáš Krásný, Managing Partner společnosti Blue Events, který více než 10 let působil ve společnosti GfK jako regionální leader výzkumu sledovanosti pro Střední a Východní Evropu, Rusko, Střední Východ, Turecko a Afriku.

Konference je součástí projektu „Primetime for…“, což je dlouhodobý seriál specializovaných konferencí, které se do hloubky zaměřují na horká témata z oblasti marketingu a médií. V poslední době se tyto konference zaměřily na Facebook, mobilní marketing, big data či novinky v internetové džungli. Svojí srozumitelností a přesahem na praktické využití poznatků v byznysu a jeho řízení si rychle získaly přízeň seniorního publika – manažerů z významnými rozhodovacími pravomocemi. Setkání se již tradičně koná
v inspirativním prostředí Národní technické knihovny v univerzitním areálu v Praze 6 a zpravidla se jej účastní okolo 200 manažerů a specialistů.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: