Konference Zákazník 2030 se blíží: Ukáže firmám, jak se měnit spolu s jejich zákazníky

5. 1. 2017 | redakce
Připravte se na budoucnost vztahu se zákazníky v době, kdy nás sice digitalizace sbližuje, kdy se ale také zdá, že svým zákazníkům přestáváme rozumět.

 

Svět se mění. Měníme se s ním my a mění se s ním i naši zákazníci. Takové je motto nové konference, která se zaměří právě na budoucnost vztahu se zákazníky v době, kdy nás sice digitalizace sbližuje, kdy se ale také zdá, že svým zákazníkům přestáváme rozumět. První ročník akce nazvané Zákazník 2030 se koná už 23. února v Praze. Konferenci organizuje poradenská společnost POSITIVE  s komunikační agenturou DARK SIDE.

Právě pohled na zákazníka v době moderních technologií je hlavním tématem nové konference. „Nebudeme se ptát jen na to, kam směřuje zákaznické chování a kde bude třeba v roce 2030, který jsme si dali i do názvu konference,“ říká Lada Haisová, ředitelka poradenské společnosti POSITIVE, která konferenci spoluorganizuje. „Chceme přijít na to, co a jak formuje naše vztahy se zákazníky a co vlastně zákazníci chtějí. Jací jsou zákazníci tzv. generací Y a Z, jak s klienty navázat skutečné partnerství a nebýt jenom v pozici poslušného otroka jejich požadavků. A v neposlední řadě i na to, jak jim neposkytovat jen standardní službu, ale skutečný zákaznický zážitek,“ dodává Lada Haisová.

 

Mezi řečníky jsou vrcholoví manažeři, lékaři, podnikatelé i politici

Mezi řečníky se na konferenci objeví třeba spolumajitel největšího českého e-shopu s módou ZOOT.cz Ladislav Trpák, u kterého se budou návštěvníci konference moci inspirovat, jak dělat zákazníkům radost prostřednictvím prodeje de facto „obyčejných“ věcí.

Petra Průšová, Managing Director Kantar, se podívá na možnosti interakce zákazníka se značkou v následujícím desetiletí a Karel Duchek, Executive Director agentury Wunderman, poradí, jak na komunikaci se zákazníkem, aby vás skutečně poslouchal. Mezi dalšími, na první pohled možná netradičními hosty se objeví certifikovaná sexuální asistentka pro handicapované Vladana Augstenová, odbornice na kontaktní centra z mezinárodní skupiny BlueLink Simona Benešová nebo třeba nová hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová.

Čestným hostem konference je významný lékař, zakladatel dětské onkologie v Československu a mimořádná osobnost českého vědeckého, kulturního a akademického života prof. Josef Koutecký. Ten se ve svém příspěvku dotkne tématu pacientů jako „klientů s duší“.

„Program konference jsme skládali s ohledem na všechny, kteří se v rámci své práce či svého podnikání věnují zákazníkům a pracují s nimi. Ti všichni totiž musí reagovat na změny v zákaznickém chování, které s vývojem technologií a novými formami prodeje či nabízení služeb zákonitě nastávají. Proto je konference vhodná pro manažery, obchodníky, marketéry, zaměstnance klientských pracovišť a všechny, kteří chtějí byznysu více porozumět a inspirovat se,“ říká Lada Haisová.

 

Do 13. ledna pořídíte vstupenky se slevou 1000 Kč

Konference Zákazník 2030 odstartuje 23. února 2017 v 9 hodin, akce se koná v budově OKsystem v Praze 4 (Na Pankráci 1690/125). Registrace již byly spuštěny, do 13. ledna 2017 je v platnosti speciální cena 4900 Kč bez DPH, od 14. ledna je pak cena vstupenky 5900 Kč bez DPH. Registrační formulář a veškeré informace k programu a organizaci konference najdete na www.zakaznik2030.cz.

Akce je rovněž koncipována jako charitativní. Část získaných prostředků bude totiž použita na podporu dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet jim psychickou podporu a podporovat jejich motivaci k uzdravení. Více na www.lekorice.com.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: