Košík.cz zahájil další expanzi. První na řadu přijde Mladá Boleslav

12. 9. 2019 | redakce
E-shop s potravinami Košík.cz rozšiřuje svou oblast závozu. Nově začně obsluhovat i Mladou Boleslav a Kosmonosy.

E-shop s potravinami Košík.cz roste a chystá expanzi do nových regionů. Nově začíná obsluhovat Mladou Boleslav a přilehlé Kosmonosy, červené dodávky zde budou rozvážet nákupy v den objednání potenciálně pro cca 20 tisíc domácností. Nový region se stává první v řadě plánovaného rozšiřování závozových oblastí pomocí nového modelu expanze.

Mladá Boleslav se stane zastávkou na liberecké trase, kam Košík rozváží už několik let. Zákazníci Košíku si budou moci objednat doručení mezi 7 a 21 hodinou, doprava u nákupů do 1200 korun je zpoplatněna částkou 29 nebo 39 korun podle termínu, nad 1200 korun je pak stejně jako ve zbytku závozových oblastí zcela zdarma. Objednávky, které budou přijaté dopoledne, doveze Košík ještě ten samý den v horizontu 3 hodin, odpolední pak doručí následující den.

K zákazníkům na Mladoboleslavsku se díky Košíku přiblíží celá řada premiových marketů, jejichž výrobků má e-shop v portfoliu již osm set. Objednávat si budou moci potraviny z britského Icelandu, italského Winefoodu nebo výběrového marketu Delmart. Dostupná jim bude také nejširší nabídka ekodrogerie, vegetariánská sekce Svět veggie nebo produkty ze sekce Budoucnost bez obalu.

Oblast Mladoboleslavska čítá asi 50 000 obyvatel a zhruba 20 000 domácností. Podle Tomáše Jeřábka, CEO Košík.cz je Mladá Boleslav první oblastí v rámci rozšiřování služby do nových lokalit pomocí takzvaného precizního modelu. Do konce roku by se měl Košík objevit ještě v dalších městech a obcích.

„V rámci precizace počítáme s dalšími lokalitami, minimálně jedna by měla přijít v krátkodobém horizontu. Díky synergiím s naší B2B službou Profi Košík se nám navíc vyplácí zaměřovat se i na oblasti, které mají sice menší počet domácností, ale velké množství firemních provozů nebo gastronomických zařízení, jako jsou restaurace, jídelny nebo kavárny," uvádí Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz. „Nový přístup v plánování, do kterého zapojujeme i samosprávy, by nám měl do budoucna umožnit cíleně otevírat lokality již od rozsahu jednoho katastru.”

Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek si mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středočeských městech, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova. Proti iTESCO nebo Rohlik.cz tak nemá Košík.cz pokrytý moravská města. V roce 2018 se stáhnul z Brna, Ostravy a Olomouce s tím, že s centrálním skladem v Praze nebyla dovážka na Moravu ekonomicky smysluplná. V té době přicházelo 80 % obratu Košíku ze středočeského kraje.

Štítky dokumentu: E-Commerce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: