Lidé věří více informacím na blogu než Twitteru

13. 8. 2010 | IKE
Jaké informace, protékající sociálními médii, považujeme za důvěryhodné? Na tuto otázku se pokusil odpovědět výzkum společnosti Invoke Solutions, jehož interpretaci nabídl server eMarketer.com. Komu tedy respondenti výzkumu nejvíce věří? Bez většího překvapení byly za nejvíce přesvědčivé považovány blogy, tvořené lidmi, které známe.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Jaké informace, protékající sociálními médii, považujeme za důvěryhodné? Na tuto otázku se pokusil odpovědět výzkum společnosti Invoke Solutions, jehož interpretaci nabídl server eMarketer.com.
Komu tedy respondenti výzkumu nejvíce věří? Bez většího překvapení byly za nejvíce přesvědčivé považovány blogy, tvořené lidmi, které známe. Těm kompletně věří 26 % respondentů, částečně pak 38 %. Zcela jim naopak nevěří 7 % dotazovaných.
Na druhém místě jsou příspěvky kamarádů na Facebooku (zcela jim věří 23 %, částečně 42 %), následují twíty od našich kamarádů, čtvrté místo pak těsně obsazují oficiální blogy značek a společností.
A komu naopak nevěříme?
Poslední tři místa obsazují Twitterové kanály produktů, značek nebo společností, kterým spíše nevěří 16 % respondentů, zcela jim nedůvěřuje 8 %. Ještě hůře jsou na tom blogy nezávislých autorů (těm spíše nevěří 20 %, zcela nevěří 12 %) a jejich twitterové streamy (těm zcela nevěří ještě o jedno procento respondentů více, tedy 13 %).
Ve světle tohoto výzkumu se zdá překvapivé, jak málo se české značky věnují firemním blogům a nakolik naopak přeceňují vlastní Twitterové kanály - jejich efektivita je přitom přesně opačná.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: