PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Facebook
Marketing Journal
Facebook Instagram

Placené účty na Facebooku a Instagramu jsou již dostupné v USA

Facebook Instagram Twitter

Inspirace Muskem potřetí. Meta uvažuje o spuštění vlastní alternativy Twitteru

Facebook Instagram

Meta vylepšuje Facebook Reels a prodlužuje je až na 90 vteřin

Facebook Instagram

Placené účty na Facebooku a Instagramu přicházejí. Dostanou přednostní péči

Facebook Instagram Twitter

Facebook se nevzdává, vylepšuje cílení reklam s AI a lidé na něm tráví více času. Akcie Meta rostou o 20 %

Facebook Google

Facebook kopíruje svou reakcí na novelu autorského zákona Google. I on přestane v Česku zobrazovat náhledy mediálního obsahu

E-Commerce Facebook Instagram

Video, nebo statické posty? Studie zkoumala roli videí a Stories v komunikaci na sítích

Facebook Instagram

Meta posiluje bezpečnostní prvky pro nezletilé uživatele Instagramu a Facebooku

Facebook Mobilní aplikace

WhatsAppu spouští funkci Komunity. Umožní uživatelům propojit skupinové konverzace

Facebook Instagram Kampaně na sociálních sítích Reklamy na Facebooku

Meta má oficiální český účet na Facebooku. Stránka bude nabízet školení, webináře, online konference a další naučný obsah

E-Commerce Facebook Kampaně na sociálních sítích

Meta v Česku spustila vzdělávací projekt pro malé a střední firmy

Facebook Instagram Kampaně na sociálních sítích

Pro české předsednictví v Radě EU vznikl filtr s rozšířenou realitou na Instagramu

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Velký průvodce formáty pro rok 2021. Zjistěte, jak se správně vejít na sociální sítě
Bageterie Boulevard se s nelibostí vůči bagetě od Pavlíny z MasterChefa vyrovnala na jedničku
Velký průvodce formáty pro rok 2020. Zjistěte, jak se správně vejít na sociální sítě
Marketing Journal Podcast: S Olgou Biernátovou o knižním marketingu a značce Humbook
Organický traffic z Facebooku není mrtvý. Ukázala to analýza téměř 6 miliard článků ze 64 zemí
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.