Marketingový výzkum Studie: Při nákupu nábytku dávají Češi stále přednost kamenným obchodům, recyklace a udržitelnost zatím nejsou prioritou
Marketing v neziskovém sektoru Marketingový výzkum Výzkum: Každý druhý Čech zná nějakou charitu nebo neziskovku, málokdo jim ale pravidelně přispívá
Marketingový výzkum Studie: Služby sdílené dopravy využívají v Česku nejčastěji mladí, podobně jako MHD
Marketingový výzkum Zájem o sledování placené televize roste. V průměru za ni lidé platí 393 Kč měsíčně
E-Commerce Marketingový výzkum Rychlost doručení klíčem k udržení zákazníka. 37 % nakupujících kvůli dlouhé dodací lhůtě opustí košík
Budování značky Marketingový výzkum Do reklamy nejvíce investuje Pilsner Urquell. Na třetím místě žebříčku inzerentů je překvapivě značky z Ostravy
Marketingový výzkum Work Trend Index: Téměř 60 % českých zaměstnanců chce využívat umělou inteligenci v práci
Budování značky Marketingový výzkum Každý třetí Čech má oblíbenou či osvědčenou značku sportovního oblečení, vede Nike a Adidas