Marketing Festival 2021: Padla první klapka

16. 7. 2021 | Petr Michl
Přednášky na Marketing Festival se již natáčí. Jako první natočil tým Jindřicha Fáborského v Amsterdamu přednášku Simona Peela, Senior Global Media Directora ve společnosti adidas. Nebál se podělit o vlastní chyby i o přešlapy značky.


Simon Peel při natáčení. Zdroj: Marketing Festival

Jindřich Fáborský a jeho tým zahájil natáčení konferenčních přednášek pro letošní  Marketing Festival. První klapka padla v Amsterdamu při přednášce Simona Peela, Senior Global Media Director ve společnosti adidas, který doplnil původně ohlášený line-up. Poprvé v historii festivalu se tak povedlo získat předního seniorního řečníka velkého globálního brandu.

 Zakladatel a pořadatel festivalu Jindřich Fáborský k tomu říká: 

„Simon Peel je svou otevřeností známý, přesto nás dokázal překvapit. Málokdo umí tak přesně a zároveň upřímně pojmenovat jak vlastní chyby, které na své pozici v rámci firmy udělal, tak i chybné kroky celého brandu. Velkou část své přednášky věnuje Peel boji proti něčemu, co nazývá “mor short-termismu”, tedy tomu, jak orientace na krátkodobé výsledky dlouhodobě ničí kreativitu i reklamní efektivitu.“ 

Marketing Festival na podzim opět namixuje svůj program online i offline. Pořadatelé slibují historicky nejsilnější lineup, který představí 10 přednášejících. Mezi nimi figuruje vice chairman Ogilvy Group Rory Sutherland, marketingová superstar Mark Ritson, Dr. Helen Edwards, Richard Shotton a další. 

Hlavní část konference proběhne ve dnech 23. - 24. září 2021 online. Konferenční přednášky budou předtočené, živě se mají vysílat následné diskuse s řečníky stejně jako hlavní workshopy. Offline budou zbylé části programu a oblíbené workshopy. Vše bude probíhat v souladu s bezpečnostními pravidly a podle možností aktuální pandemické situace.

Držitelé platné vstupenky na původní  Marketing Festival 2020 mají automaticky vstup také na ročník 2021. Prodej vstupenek na letošní ročník již běží.


Kam dál? 

Výše vložená přednáška Roryho Sutherlanda pojmenovaná Life lessons from an ad man uchvátila Jindřicha Fáborského 5 let před pořádáním prvního Marketing Festivalu z roku 2013. Zjistěte mnohem více o jeho vnitřních motivacích i o tom, jak obtížné bylo dát dohromady loni první Marketing Festival v online režimu v rozhovoru s ním a Janem Kosterou, který stojí za programem a produkcí konference. 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: