ODS prodá své členy marketérům

17. 9. 2010 | ITO
Netradiční způsob, jak obohatit stranickou kasu, vymyslela Občanská demokratická strana. Ta se rozhodla, že více než 30 000 údajů o svých členech dá k dispozici marketérům. Už v průběhu podzimu tak začnou členům chodit cílené marketingové nabídky.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Netradiční způsob, jak obohatit stranickou kasu, vymyslela Občanská demokratická strana. Ta se rozhodla, že více než 30 000 údajů o svých členech dá k dispozici marketérům. Už v průběhu podzimu tak začnou členům chodit cílené marketingové nabídky.
Podle prohlášení představitelů strany už jsou některé smluvy s marketéry podepsané.
"ODS může nabídnout skutečně zajímavý soubor dat," uvádí oslovený marketingový odborník Petr Kučera. "Většinou se totiž jedná o lidi vzdělané a s vysokými příjmy. Z 99 % ekonomicky aktivní, na vedoucích pozicích a s rozhodovacími pravomocemi. Vysegmentovat takto atraktivní cílovou skupinu, navíc v takovémto počtu, není nic jednoduchého. ODS by tak mohla získat skutečně výrazné finanční přilepšení."
Jakým způsobem má ODS ošetřený souhlas svých členů se zasíláním obchodních sdělení není jasné. Strana však počítá s tím, že kterýkoli ze členů může ihned požádat o své vyškrtnutí z databáze.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: