PIAF prodlužuje uzávěrku soutěže

9. 4. 2015 | redakce



Šestý ročník mezinárodního festivalu reklamy PIAF prodlužuje termín přijímání přihlášek do soutěže. Agentury a zadavatelé mohou své práce, realizace, projekty či kampaně přihlašovat do soutěžní části festivalu na jeho webových stránkách Piafawards.com až do 13. dubna.

Jeho porotě letos šéfuje kreativní ředitel nejoceňovanější agentury regionu Blízký východ Memac Ogilvy Ramzi Moutran. V prvním kole rozhoduje porota on-line. Shortlisty budou zveřejněny v první polovině května tak, aby soutěžící čas si případně naplánovat cestu do Prahy. Festival pro účastníky letos připravil speciální hotelový balíček za zvýhodněnou cenu.

PIAF se už tradičně odehraje v podzemí a na střeše Národní galerie – Veletržního paláce – a to 26. a 27. května. První den festivalu je věnován interaktivním workshopům, konferenčnímu bloku o nástupu nezávislých agentur a večernímu promítání Shots in the Dark. Druhý den bude zkoumat vztah efektivity a kreativity, zatímco ve středu se delegáti mohou těšit na téma jak reagovat na revoluci v myšlení zákazníků, kterou vyvolává digitalizace jejich života.

„Celkově jsme připravili vystoupení třicítky přednášejících z deseti zemí světa. Vedle inspirativních globálních témat se věnujeme i ryze praktickým otázkám, které hýbou tuzemským trhem,“ říká o programu Marek Hlavica, ředitel PIAF.

Středeční večer uzavře slavnostní předávání cen Best of PIAF, předání ceny AKA agentura roku a ocenění nejlepším kreativcům BOB. PIAF se samozřejmě opět neobjede bez party na střeše Veletržního paláce.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: