Pinterest představuje vizuální vyhledávání produktů

10. 11. 2015 | Petr Michl
Toto vypadá doslova revolučně. Silný nástroj vyhledávání bez použití slov sedí na Pinterest jak hipster na furtošlap.



Pinterest
je už nyní skvělou platformou pro inspiraci svých uživatelů a zároveň také pro e-commerce, když internetové obchody mohou ke každému snímku připojit své produktové linky. Nová změna by měla tyto výhody ještě prohloubit. Označit a vyhledat půjdou i jednotlivé prvky na fotografiích.

Na jednom snímku tak půjde označit třeba lampu, stůl, vázu nebo knihovnu a všechny tyto termíny pak budou k nalezení s pomocí vyhledávání. Jeho jednoduchost je ovšem na celé nové funkci to nejpozoruhodnější. Uživatel označí na fotografii produkt, který ho zajímá, a Pinterest vyhledá všechny vizuálně podobné a nabídne i několik typových variant. Ilustruje to GIF níže na příkladě označení lampy.

Rychlost vyhledávání i při rozsáhlosti dat, které má Pinterest ke zpracování, značí, že tato funkcionalita není rozhodně ničím marginálním. Jde o silné vyhledávání bez použití slov, jež je pro obrázkovou sociální síť založenou na poskytování vizuálního zážitku vyloženě vhodné.

Pinterest spouští novou funkci postupně na webu i v aplikaci. Větší šanci jejího ozkoušení přitom máte v aplikaci.

Zdroj: Pinterest Blog

Štítky dokumentu: Pinterest

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?