Podívejte se, jak vypadá #10yearschallenge v podání známých značek

1. 2. 2019 | Vozková Kristýna
Nejen známé celebrity podlehly trendu #tenyearschallenge. Podívejte se, jak se s výzvou popralo deset známých značek.

Sociální sítě zavalila na počátku roku 2019 vlna fotografií spojená s výzvou #10yearschallenge. Kromě uživatelů a slavných osobností tomuto trendu podlehly i známé značky a rozhodly se ukázat, jak se během posledních let změnila nejen jejich vizáž, ale také cíle a poslání. Některé sdílely příspěvky s běžnými proměnami loga „před a po” , jiné pojaly výzvu po svém a popustily uzdu fantazii. Značky však (na rozdíl od celebrit) od  #10yearschallenge neočekávají příval pochlebování a komplimentů. Výzva je pro ně především možností okořenit své příspěvky na feedech trendy obsahem, navázat se sledujícími dialog a dostat od nich zpětnou vazbu. Prohlédněte si 10 proměn v naší galerii a rozhodněte sami, které značce léta navíc svědčí a pro kterou byla proměna spíše krokem vedle.

 1. Google 

Společnost Google se rozhodla „stárnout” s grácií a během posledních deseti let výrazně zjednodušila design svého loga. Jednodušší font a jemnější tóny barev značce svědčí. Jejich barevná kombinace a pořadí však zůstává stejné.

 

2. Master Card

Hesla v jednoduchosti je krása se drží i Master Card. Oproti původní variantě z loga zmizel název značky i poněkud násilné propojení dvou barevných kruhů.

 

3. Zomato

Po svém si výzvu vyložila společnost Zomato, která místo desetileté výzvy vsadila na výzvu desetiminutovou. Přesně tak dlouho totiž trvá, než do sebe nasoukáte celou jejich pizzu.

 

4. Durex

Značka Durex se v rámci #tenyearschallenge zaměřila na stárnutí svých potenciálních zákazníků.  Úsměvně poukázala na to, že si člověk rád hraje celý život, jen s jinými typy hraček. Zkrátka není balónek jako balónek.

 

5. Finolex Pipes

Společnost Finolex Pipes sice nedisponuje zrovna atraktivním zbožím, přesto nás její varianta desetileté výzvy zaujala svým nápadem. Zatímco vaše fasáda po dlouhých letech oprýská, trubky od Finolex Pipes se budou díky své technologii stále lesknout jako nové. Roky jsou totiž stále jen číslo.

6. X-box

K jednoduššímu designu se v průběhu let propracovaly také joysticky pro X-Box. Které variantě dáváte palec? Nebo spíše: na kterou variantu byste položili palce?

 

7. McDonald's

McDonald's Costa Rica v rámci výzvy poukázal na to, že značka během 10 let nezměnila vzhled, ale spíše přístup k problematice životního prostředí. V roce 2019 už ke kelímkům s chlazenými nápoji nedostanete automaticky brčka.

  

8. Pepsi

Své před a po sdílela také Pepsi. Barevná kombinace zůstává, ale před běžnou modrou dala značka přednost více petrolejové variantě a design loga je více asymetrický.

 

9. Coca-Cola

Do #10yearschallenge se zapojila také Coca-Cola. Vsadila však na 120 letý rozdíl mezi designy skleněných lahví. Varianta z roku 1899 měla jednoznačně své kouzlo, co říkáte?  

10. Aquaman

A na závěr jedna proměna ze světa filmových hrdinů. Který Aquaman u vás vede pánové? Komiksová předloha nebo její ztvárnění Jasonem Momoa? U dam si odpověď troufáme tušit.

Zdroje: lacriaturacreativa.com, brandsynario.com, agencyreporter.com, 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: